Solmussa-chatistä keskusteluapua aikuisille ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21!

Solmussa-chatistä keskusteluapua aikuisille ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21!

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 03.01.2018 klo 14:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 03.01.2018 klo 14:33

Hei ja tiedoksi kaikille,

Tukinetin Solmussa-chatin aukioloaikaan on tullut muutoksia vuodenvaihteessa.

Solmussa-chat on jatkossa maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 15-19. Arkipyhisin ei ole päivystystä.

Solmussa-chat on kahdenkeskinen aikuisille tarkoitettu chat, jossa voi keskustella mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. Kanssasi keskustelee koulutettu vapaaehtoinen tai sosiaali- ja terveysalan ammattilainen.

Tervetuloa aukomaan elämän solmuja!🙂👍

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta sitten. Syy: muokattu otsikkoa laajentuneiden aukioloaikojen vuoksi
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 6 kuukautta sitten. Syy: muutettu otsikkoa ajatalasalle
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 2 kuukautta sitten. Syy: muokattu otsikkoa laajentuneiden aukioloaikojen vuoksi
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: muokattu otsikkoa
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 10 kuukautta, 3 viikkoa sitten. Syy: muutettu otsikko ajantasalle
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.01.2018 klo 12:33

Muistutus!

Tukinetin Solmussa-chatin aukioloaikaan on tullut muutoksia vuodenvaihteessa.

Solmussa-chat on maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 15-19. Arkipyhisin ei ole päivystystä.

Solmussa-chat on kahdenkeskinen aikuisille tarkoitettu chat, jossa voi keskustella mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. Kanssasi keskustelee koulutettu vapaaehtoinen tai sosiaali- ja terveysalan ammattilainen.

Tänään maanantaina 8.1. elämän solmuja pääsee aukomaan chattiin JO klo 15 alkaen!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.01.2018 klo 15:16

Ei jonoa chatissä, joten nyt olisi mahdollista purkaa elämän solmuja Solmussa-chatissä! Chat jatkuu tänään maanantaina klo 19 asti.

Kata_K kirjoitti 8.1.2018 12:33

Muistutus!

Tukinetin Solmussa-chatin aukioloaikaan on tullut muutoksia vuodenvaihteessa.

Solmussa-chat on maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 15-19. Arkipyhisin ei ole päivystystä.

Solmussa-chat on kahdenkeskinen aikuisille tarkoitettu chat, jossa voi keskustella mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. Kanssasi keskustelee koulutettu vapaaehtoinen tai sosiaali- ja terveysalan ammattilainen.

Tänään maanantaina 8.1. elämän solmuja pääsee aukomaan chattiin JO klo 15 alkaen!
🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2018 klo 16:00

No ei kyllä tunnu hyvältä olla joku asiakas.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 09.01.2018 klo 08:46

maanvaiva kirjoitti 8.1.2018 16:0

No ei kyllä tunnu hyvältä olla joku asiakas.

Hei maanvaiva,

En ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat. Sitäkö, että Solmussa-chatissä esiinnytään anonyymisti, ilman nimimerkkiä? Mikä termi olisi parempi kuin asiakas?

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2018 klo 15:52

Olenhan minä anonyymi vaikka olisin siellä omalla nimimerkilläni. Tai sitten voisi lukea tukihenkilö ja mun kohdalla, kun vastaisin lukisi sinä.
Eka kerran pääsin läpi, käynti kesti kaksi sekunttia, koska tuli niin epämiellyttävä tunne, kun luki päivystyjä- asiakas. Tai sellainen tunne ettei mulla taida olla niin tähellistä ongelmaa että pitäisi ihan asiakkaana mennä päivystykseen.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 10.01.2018 klo 08:25

maanvaiva kirjoitti 9.1.2018 15:52

Olenhan minä anonyymi vaikka olisin siellä omalla nimimerkilläni. Tai sitten voisi lukea tukihenkilö ja mun kohdalla, kun vastaisin lukisi sinä.
Eka kerran pääsin läpi, käynti kesti kaksi sekunttia, koska tuli niin epämiellyttävä tunne, kun luki päivystyjä- asiakas. Tai sellainen tunne ettei mulla taida olla niin tähellistä ongelmaa että pitäisi ihan asiakkaana mennä päivystykseen.

Hei nimimerkki maanvaiva ja kiitos tarkennuksesta.

Termeistä huolimatta Solmussa-chattiä voi käyttää juuri silloin, kun sitä itse tuntee tarvitsevansa! Ei tarvitse olla mitään isoa tai tähdellistä ongelmaa. Chattiin voi mennä, kun haluaa jutella jostakin mielessä olevasta huolesta tai asiasta.

Ja Solmussa-chat on jälleen tänään keskiviikkona jo klo 15 alkaen ja jatkuu klo 19 asti!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 22.01.2018 klo 11:52

Muistutus!

Solmussa-chat on Tukinetissä on maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 15-19!

Solmussa-chat on kahdenkeskinen aikuisille tarkoitettu chat, jossa voi keskustella mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. Kanssasi keskustelee koulutettu vapaaehtoinen tai sosiaali- ja terveysalan ammattilainen.

Tänään maanantaina 22.1. elämän solmuja pääsee aukomaan chattiin JO klo 15 alkaen! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 31.01.2018 klo 17:04

Taas on se aika viikosta, että pääsee purkamaan solmuja chattiin!

Solmussa-chat on Tukinetissä tänään keskiviikkona klo 19 asti

Chatissä on nyt lyhyt jono, tule aukomaan elämän solmuja.🙂👍

Käyttäjä katariinan kirjoittanut 02.02.2018 klo 19:50

maanvaiva kirjoitti 9.1.2018 15:52

Olenhan minä anonyymi vaikka olisin siellä omalla nimimerkilläni. Tai sitten voisi lukea tukihenkilö ja mun kohdalla, kun vastaisin lukisi sinä.
Eka kerran pääsin läpi, käynti kesti kaksi sekunttia, koska tuli niin epämiellyttävä tunne, kun luki päivystyjä- asiakas. Tai sellainen tunne ettei mulla taida olla niin tähellistä ongelmaa että pitäisi ihan asiakkaana mennä päivystykseen.

Minusta tämä oli hyvä kommentti ja idea. Tukihenkilö - sinä. Miksei tästä otettu koppia? 🙂

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.02.2018 klo 09:16

katariinan kirjoitti 2.2.2018 19:50

maanvaiva kirjoitti 9.1.2018 15:52

Olenhan minä anonyymi vaikka olisin siellä omalla nimimerkilläni. Tai sitten voisi lukea tukihenkilö ja mun kohdalla, kun vastaisin lukisi sinä.
Eka kerran pääsin läpi, käynti kesti kaksi sekunttia, koska tuli niin epämiellyttävä tunne, kun luki päivystyjä- asiakas. Tai sellainen tunne ettei mulla taida olla niin tähellistä ongelmaa että pitäisi ihan asiakkaana mennä päivystykseen.

Minusta tämä oli hyvä kommentti ja idea. Tukihenkilö - sinä. Miksei tästä otettu koppia? 🙂

Kiitos palautteestanne, 🌻🙂🌻

Se on välitetty eteenpäin!

Niin, ja tervetuloa Solmussa chattiin tänään klo 15-19!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 07.02.2018 klo 14:48

Ihan kohta se taas alkaa! 🙂👍

Nimittäin aikuisten Solmussa-chat. Chat on tänään keskiviikkona 7.2. klo 15-19.

Tule juttelemaan mistä tahansa mielessäsi olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 19.02.2018 klo 15:27

Taas se on käynnissä! 🙂👍

Nimittäin aikuisten Solmussa-chat ja jatkuu klo 19 asti. Kuten aina maanantaisin ja keskiviikkoisin.

Tule juttelemaan mistä tahansa mielessäsi olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.03.2018 klo 12:24

Aikuinen, onko sinulla huolia ja tuntuu, että asiat ovat solmussa?

Tänään maanantaina 5.3. klo 15-19 Tukinetissä on tuttuun tapaan kahdenkeskinen Solmussa-chat, jossa solmuja voi purkaa!

Tule juttelemaan mistä tahansa mielessäsi olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 12.03.2018 klo 14:57

Ihan kohta se taas alkaa! 🙂👍

Nimittäin aikuisten Solmussa-chat. Chat on tänään maanantaina 13.2. klo 15-19.

Tule juttelemaan mistä tahansa mielessäsi olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 09.04.2018 klo 11:41

Aikuinen, onko sinulla huolia ja tuntuu, että asiat ovat solmussa?

Tänään maanantaina 9.4. klo 15-19 Tukinetissä on tuttuun tapaan kahdenkeskinen Solmussa-chat, jossa voi keskustella tukihenkilön kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

Tule Solmussa-chattiin, niin auotaan elämän solmuja yhdessä!
🙂👍