Hoh hoijaa… No nii, erosin kaksi kuukautta sitten entisestä miehestäni koska rakastuin toiseen. Uusi erosi myös vaimostaan ja olemme todellakin ihan silmittömän rakastuneita toisiimme. Tuntuu kuin en koskaan enne olisi tuntenut mitään tallaista ja mies tuntee samoin. ☺️❤️☺️
Itselläni edellisestä liitosta 5-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika, uudella rakkaalla 9-vuotias poika. Asun itse helsingissä, uusi rakas taas 600 kilometrin päässä Oulussa.
Kaikki siis periaatteessa hyvin rakkaus kukoistaa, nähdään uuden miesystävän kanssa melkein joka viikonloppu ja on ihanaa aina kun nähdään… Mutta, mutta… mietin koko ajan kuinka kauan tällaista etäsuhdetta jaksan? Mua raastaa sydämestä aina kun erotaan, koko ajan mietin muuttoa toiselle paikkakunnalle, mutta miten lapset? Voinko ”riistää” heiltä heidän biologisen isän? Tällä hetkellä lapset ovat viikko-viikko molemmilla vuorotellen.
Tukiverkkoa löytyisi sieltä uuden miehen kotipaikkakunnaltakin, siellä asuu omat vanhemmat ja siskokin, mutta lasten elämä on ihan kokonaan täällä Helsingissä, kaikki kaverit, koulut, täällä he ovat syntyneet. Tämä on heidän koti. Millainen äiti pakottaisi lapset muuttamaan oman onnensa vuoksi?
Ja entä jos en saakaan lapsia mukaani? Se olisi ihan kamalaa, sitten kuolisin ikävään, kun en näkisi heitä joka viikko ☹️
Ja nyt kuolen ikävään kun haluaisin olla enemmän uuden rakkaan kanssa.
Tuntuu että mua revitään kahteen suuntaan, lapset ovat Helsingissä ja mies Oulussa.
Ja entä jos muutankin Ouluun ja alkuhuuman ja onnen jälkeen huomaankin että suhde ei toimikaan ja kaikki menee päin helvettiä?
Jotenkin tuntuu että oon ihan solmussa tämän tilanteen kanssa, järki sanoo että antaa ajan kulua ja katsoa miten tilanne kehittyy, mutta toisaalta tuntuu että kun tässä iässä (38 vee) löytää ”elämänsä rakkauden” ei haluaisi hukata yhtään päivää odotteluun.
oisko kellään mitään järkevää sanottavaa tähän tilanteeseen?