Skitsofreenikon utobia perhesuhteet

Skitsofreenikon utobia perhesuhteet

Käyttäjä klub aloittanut aikaan 28.04.2025 klo 20:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä klub kirjoittanut 28.04.2025 klo 20:03

Minulla voisi olla vaikka millainen tausta, perhesuhteet, ja ties millainen lapsi lauma ja lapsien lasten lauma, enkä muuttuisi tästä kummemmaksi. Kaikelle on aikansa ja paikkansa ja tilanteita sattuu olemaan elämän tiellä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä etteivät tämän kaltaiset utobiat ole sydämmellä, eivätkä terveydelle hengenvaarallisia, joiden kuiden muiden mielestä saatan olla väärässä, ja kaikkien olisi sopeuduttava näiden muutamien esimerkin ja nokkeluuden voimalla.

Käyttäjä klub kirjoittanut 29.04.2025 klo 15:02

Kun minulla nyt on lapsia vaikka muille jakaa, ja lapsien lapsia sen päälle, ei utobiat minua pahemmin vaivaa, riski mieheni voisi tulevaisuudessa tehdä tälle kaikelle kodin jossa asua. Mitä muuta utobioita kaipaisin, no huonekaluja joilla sisustaa utobia kodin ja kodin koneita joilla helpottaa työntekoa utobia kodissamme.

Käyttäjä klub kirjoittanut 30.04.2025 klo 17:20

Vappu on tulossa, ja minä valmistaudun vappuun, mitä riski utobia mieheni tekee, hän makaa sohvalla ja lukee päivän lehteä silmälasit päässään. Olen jo siivonnut ja laittanut ruokaa, ja söimme juuri herkullista ruokaa. En taida kertoa teille uteliaat mitä ruokaa söimme. Minä saan kohta tiskit pois koneestamme. Hyvää Vappua kaikille.