Päätin kirjoittaa tälle palastalle taas, koska käytöstäni saatetaan ihmetellä. En ole hakemassa täältä muuta kuin tavan päästä eteenpäin. Tähän ei välttämättä kukaan vastaa, mutta uteliaitahan yleensä riittää. Myönnän, testailen tätä kanavaa edelleen. Myönnän, olen liian ylpeä ihminen tänne. Haluaisin tällä hetkellä, että ikiomassa kaksiossani olisi luotettava naispuolinen ystävä. En missään nimessä ole halunnut joutua tänne. Onneksi minulla on tässä kaupungissa yksi luotettava ihminen jonka avulla pääsin perjantaina erään sairaalan päivystyksestä kotiin. Päästäkseni eteenpäin päättyneestä parisuhteesta olin ilmeisesti juossut liikaa ja painankin aivan liian vähän. Spasmi meni ohi onneksi ihan itsestään kun hengittelin rauhallisesti. Olen proteiinikuurilla. Kälätän kavereitten kanssa puhelimessa. ette te siellä toisessa päässä minua tunne. Puran tänne vain suruni. En voi nyt juosta. miten pääsen eteenpäin? Spasmin takia täällä. Juuri nyt ei ole oireita. Joku tuntematon käytti väärää kieltä kihlajaisitani. Kilahdin. Tämä tilanne on raskas koko perheelle. Siksi vain kirjoitan ja kirjoitan. En halua rasittaa läheisiäni liikaa. Hyvä ystäväni Helsingistä kävi onneksi Turussa. Hänhän oikeasti tietää, että en ollut tyttö, jota kukaan ei olisi halunnut. Se mitä terapeutti tekee rahasta, ei koskaan korvaa elettyä elämää ystävän kanssa. Kirjoitan, koska vertaistuesa on se ainut hyvä puoli, että me emme oikeasti välitä toisistamme. Julmaako, että ajattelen näin nettivertaituesta. Anteeksi, että sanon sen ääneen. Mutta en näin rasita läheisiäni.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.