Selityksittä jätetty

Selityksittä jätetty

Käyttäjä Ainoo123 aloittanut aikaan 22.05.2025 klo 12:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Ainoo123 kirjoittanut 22.05.2025 klo 12:11

Heippa. Onko täällä kokemuksia kun kumppani päättää parisuhteen ilman selityksiä ja itse luulit olevasi onnellisessa koko lopun elämää kestävässä suhteessa? Miten tällaista asiaa tulisi käsitellä? 

Minulle tehtiin näin. Olimme etäsuhteessa 9kk ajan ja tapasimme joka viikonloppu. Yhtenä viikonloppuna kun kumppanin piti tulla luokseni, niin ensin kertoi olevansa tulossa ja hetki sen jälkeen ettei voikaan tulla vaan täytyy miettiä asioita. Ei suostunut puhumaan edes puhelimessa mistä tämä johtui. Väitti silti aina rakastavansa. Sillä tiellä ollaan edelleen, ilmoittanut vain ettei ole tällä hetkellä valmis jatkamaan. Syytä tähän ei ole koskaan kertonut. 

Vaikka suhde oli lyhyt, niin siinä syntyi vahvoja tunteita. Olen ollut todella rikkinäinen ja miettinyt liiaksi miksi hän teki niin ja millainen ihminen tuolleen kykenee edes tekemään. 

Haluaisin päästä eteenpäin asian kanssa, mutta mieliala vaihtelee voimaantumisesta epätoivoon ja haaveesta yhteenpalaamisen suhteen.