Seksuaalisen suuntautumisen pohtimista
En tiedä tuleeko tämä viesti edes oikean otsikon alle, mutta kirjoitan kuitenkin. Olen 25-vuotias nainen joka on tällä hetkellä aivan sekaisin oman seksuaali-identiteettinsä kanssa. Olen huomannut kiinnostuvani enemmän naisista kuin miehistä, katson kaupungilla ihaillen kauniita poikamaisia naisia ja salaa toivon että hekin huomaisivat minut. Tilanne on outo ja uusi, seurustelen miehen kanssa eikä minulla ole aikaisempia kokemuksia naisen kanssa seurustelemisesta tai seksistä naisen kanssa. Lisäksi en ole kovin innokas harrastamaan seksiä miesystäväni kanssa, en saa siitä samanlaista tyydytystä kuin aikaisemmin. En tällä hetkellä pysty näistä tunteistani puhumaan kenellekään, en juuri nyt edes miesystävälleni. Koen paljon ulkoisia paineita siitä millainen minun pitäisi olla, ja siitä voin olla aivan varma että suurin osa kavereistani ei hyväksyisi minua jos kertoisin olevani kiinnostunut myös naisista. Nyt tuntuu kuin eläisin kaksoiselämää, kulissit ovat kauniisti hoidettu mutta minä voin pahoin. Olen yksin ja yksinäinen näiden ajatusten kanssa. Haluaisin jakaa ajatuksia samanlaisten ongelmien kanssa painiskelevien kanssa jos heitä tältä sivustolta löytyy 😯🗯️