Seksitön suhde

Seksitön suhde

Käyttäjä sorbus aloittanut aikaan 28.08.2024 klo 12:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä sorbus kirjoittanut 28.08.2024 klo 12:58

Olemme olleet kohta 19-vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta, 8- ja 11-vuotiaat. Suhteessamme seksi on ollut aina haasteellista, heti alusta alkaen. Itse tykkäisin harrastaa seksiä useastikin, miestäni se taas ei kiinnosta. Alussa pyysin, toivoin, ehdottelin, houkuttelin, anelin, vaadin, suunnittelin… Minulle jäi tunne että mies suostui seksiin minun mielikseni, ei omasta innosta.  Ensimmäinen lapsi tehtiin suunnitelmallisesti ja seksiä oli ovulaation kohdalla ja parilla kierrolla jo tärppäsi. Tästä seurasi kuiva kausi kunnes toinen tehtiin, sekin tärppäsi nopeesti. Sen jälkeen meillä on ollu ehkä sen kolmesti seksiä, ne ensimmäisen kolmen vuoden aikana kun tarpeeksi ruinasin, viimesen viiteen vuoteen ei ollenkaan. En enää jaksa vonkua mutta tämäkään elämä ei tyydytä. Omat halut on kohillaan ja niinpä sooloilu tyydyttää halut, useimmiten monesti viikossa, ovulaation aikaan useimmitenkin, stressaavina aikoina koen saavani sooloilusta helpotusta stressiin. Mietin monesti että jos kohille ois sattunu vireä mies niin miten vilkasta meillä olisikaan seksielämä. Muutoin mies on hyvä asuinkumppani ja arjen jakaja mutta lasten kasvaessa en usko meidän yhteisasumisen jatkuvan. Paremman puutteessa näin mutta olen avoin uudelle, sitä kuitenkaan en etsi aktiivisesti. Olen surullinen tilanteen takia.

Käyttäjä Miessvaan kirjoittanut 29.08.2024 klo 10:47

Hei

Vaimoni on joutunut kokemaan samaa, tosin pienemmässä määrin.

Voisiko miestäsi painaa jokin asia niin paljon ettei pysty harrastamaan seksiä kanssasi?

Meillä seksittömyys johtui siitä, että minulle jossain vaiheessa oli tosi huono minä kuva.  Ajattelin olevani huono seksissä, ja pelkäsin vaimoni vaan pettyvän enemmän kun harrastamme seksiä. Halusin silloinkin seksiä vaimoni kanssa, ja kiihotus oli joskus tosi kova. Mutta pää oli niin jumissa sen huonommuuden tunteen kans etten vaan jotenkin sitten kuitenkaan halunnut.

Nyt ollaan vaimoni kanssa saatu puhuttua tämä asia selväksi, eikä huonommuus minua enää vaivaa. Nyt taitaa olla enemmänkin niin päin että minä haluan seksiä jatkuvasti, ja vaimoni kaipais välillä huili päiviä.

Tilanteenne on hankala, jos puhuminenkaan ei ole auttanut asiaa. Onko miehesi koskaan sanonut syytä miksi ei halua seksiä? Jos on sanonut, onko ollut rehellinen ja kertonut ihan kaiken.

Itsellä meni pitkään että sain kerrottua todelliset syyt miksi en halunnut seksiä.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 2 kuukautta, 3 viikkoa sitten. Syy: Tekstin korjaus