Seksistä migreeniä

Seksistä migreeniä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 25.01.2008 klo 12:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2008 klo 12:44

Vihdoin ja viimein kun tuotakin harrastaa jonkin verran, niin sen jälkeen saakin kunnon migreenipääsäryn. Niin valtavan, että tekisi mieli huutaa ettei tätä kestä.
Minulla on vielä niin, että kaikki lääkkeet ovat vanhempieni luona ja aina pitäisi mennä niiltä pyytään särkylääkkeitä. Sittenhän ne kohta aavistaisi miksi tulee päänsärky ja kyllä omat seksiasiat haluaisin kahdenkeskisinä juttuina pitää.
(paitsi, että nyt sen kerron netissä lähes koko maailmalle)

Minä en tajua miksi tulee heti päänsärky vaikka koko seksi ei mitenkään enää pahalta tunnu. en nyt sano, että nautinnolliseltkaan tuntuu, oikea sana on ehkä tuntuu luonnoliselta harrastaa seksiä joka kolmas viikonloppu. Mutta päänsärky joka jatkuu vielä seuraavanakin päivänä ei tunnu luonnolliselta.

Käyttäjä Terri kirjoittanut 25.01.2008 klo 13:06

Kehottasin sua ottamaan yhteyttä neurologiin. Sun päänupissa voi olla oikeesti vikaa 😉

Ei seksi normaalisti ole migreenin laukaisija. En ainakaan ole ennen kuullut.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2008 klo 13:19

Olisi minusta nyt harmillista, että seksin avulla päänupistani löytyisi oikea vika. Koska kyllä minua on neurologit aika tavalla tutkineet ja minulla on epilepsiakin. Joka kyllä on jo
lähes kokonaan parantunut ja kohta lopetetaan lääkitys. On minulla ensi kuussa neurologille aika mutta todella nyt tuntuisi oudolta sille tästä puhua kun se on pitkään aikaan ollut tyytyväinen minun edistymiseeni kohtausten suhteen. että sanoisin että olen nyt kaiken pilannut, kun aloin sekstaileen.

ja se on vielä semmoinen hemmo, että käskee varmaan pitää seksipäiväkirjaa ja sitten alkaa sitä kautta tutkimaan miksi tulee päänsärky. Voi saakeli miten mua harmittaa, että edes tähän asti olen päässyt on ollut iso juttu. Olemme käyneet parisuhdeterapiassakin ja olimme yhdellä' nuorten seksitutumisleirilläkin mikä oli todella noloa. ja nyt sitten alkaa yläpää vaivaan.

Minä taidan alkaa nunnaksi ja vannon ikuisen naimattomuusvalan Jumalalle.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2008 klo 11:56

Kyllä seksi voikin olla migreenin laukasia, vaikka ei ehkä olekaan yleistä.
Kävin tännään yleislääkärillä kuten väki minua neuvoi livekeskustelussa.
Kun kävin kerroin lääkärille kaikki jutut mitkä liittyy seksiin, niin se sanoi, että kyllä tuosta hyvinkin voi tulla migreeniä.
Että jos yrittäisimme sekstailla vähän vähemmällä vaivalla, niin voisi migreenikohtaus jäädäkin pois.

Koska olen ajatellut, että kun niin harvoin näemme, niin pitää sitten oikein kunnolla valmistautua. Ensin olemme saunoneet, sitten grillaanneet makkaraa, olemme polttaneet hajukynntilöitä, syöneet juustotarjottimen, juoneet punaviiniä (vaikka sitä inhoan) jne.
Kai minun pääni on sellainen, että se ei kaipaa noin pitkää esileikkiä vaan haluaa nopeampaa seksia ja siksi reagoi asiaan migreenillä.
Noin ajattelin lääkärin diagnoosin olevan, saan kyllä mennä uudelleen jos nopeamman seksinkin jälkeen tulee migreeniä.

Minä kerroin tämän lopputuloksen nyt tässä, koska joku muukin voi kärsiä seksimigreenistä ja saisi ehkä avun tästä. tai sitten ei.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 01.02.2008 klo 13:22

Hei maanvaiva.
Oletko huomannut että pääsäryllä olisi yhteyttä punaviiniin tai saunaan? Minä saan molemmista noista päänsäryn vaikka vähemminkin nautittuna.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2008 klo 14:44

Ei voi olla sauna, koska saunon ilman seksiäkin, eikä tule päänsärkyä.
Mutta punaviini voi kyllä olla, sen jätän nyt ainakin pois. Koska emme siitä ole kummikaan edes pitänyt.