Seksiä ensitreffeillä
Olen iloinen, mutta hieman sekaisin. 😐 Mulla oli eilen treffit mukavan miehen kanssa tai ainakin hän tuntui mukavalta heti jo alussa. Mua ei edes pelottanut tai jännittänyt hänen seurassaan. Mentiin ajelemaan. Autossa jutusteltiin toistemme taustoja. Molemmat ovat eronneet ja kerroin etten ole harrastanut seksiä 8 vuoteen. Kerroin myös lokakuisesta raiskauksesta. Hän sanoi mieluummin vetävänsä käteen kuin raiskaavansa. Siinä sitten mainitsin ettei mulla ole mitään ehkäisyä. Hän hämmästyi sitä eikä meillä ollut sitten kondomejakaan. Mentiin hänen luokseen ja suostuin yhdyntään. Se oli hyvin hellää ja huomioon ottavaa ei väkisin eikä mitään. Tuntui jopa hyvältä eikä pelottanut. Pelkäsin joutuvani pakokauhuun.
Myöhemmin sitten mies kysyi, olinko saanut orgasmin. Vastasin ei. Hänelle oli tärkeää, että nainenkin saisi. Suudeltiin taas ja ruvettiin hommiin uudestaan. Nyt oli kyse kyllä silkasta seksistä. Eihän tässä mitenkään voi olla vielä sydän mukana. En pidä, että olisin tehnyt jotain väärin. Olen kuitenkin sekaisin. Huolestuttavinta on yhdyntä ilman kondomia. Jos olenkin raskaana? Se ei sovi mulle enää näin 43 vuotiaana. En uskalla mennä gynelle. Pidän hänestä ja jututkin menivät yksiin. Hän ei juo eikä polta. Eli rakastelu tapahtui ilman mitään juopumistilaa, mitä arvostan suuresti varsinkin raiskauksen jälkeen.
Kuitenkin mulle jäi semmoinen jännä olo ettei tämä nyt voinut mennä ihan oikein. Ilmeisesti nähdään torstaina. Meidän välimatka on 25km. En kuitenkaan haluaisi joka kerta päätyä sänkyyn. Jotenkin häiritsi hänen kommentit: mä kelpaan. Kehui kyllä mun nuorekasta ulkonäköä ja kiinteitä rintoja, mutta silti oli hiukan olo kuin seksiobjektilla. Mun mielestä rakkaus kuuluu mukaan. Olen nyt aivan sekaisin. Tämä menee melkein jo teinitouhun puolelle ja munhan pitäisi tietää. 😯🗯️
Jotenkin mulle ei ollut mahdollisuutta eikä halua kieltäytyäkään. Kuitenkin koko juttu arveluttaa. Turhaako???