Saanko avautua?
Kiitos, avaudumpa kuitenkin. En muista, olenko ennen tänne kirjoittanut, joskus olen rekisteröitynyt aiemmin. Nyt tuntuu, että halkean, jos en saa johonkin työnnettyä tätä paskaa mikä velloo sisällä. Kaikki ahdistaa. Vihaan kaikkea. Kaikkia ja kaikkea. Olen vaimo, äiti, äitipuoli. Vihaan kaikkia roolejani, vihaan itseäni ja vihaan miestäni. Vihaan koko elämääni. Olen hyvässä ammatissa. Olen ”terveiden kirjoissa”, en ole koskaan pyytänyt ulkopuolista apua, en ole halunnut. En ole tarvinnut. Enkä aiokkaan. Ympärilllä olevat ihmiset pitävät minua positiivisena, ulospäinhän olen yhtä hymyä aina. Mutta se on suurta näytelmää. On helpompi esittää että kaikki menee hyvin. Ei tarvitse vastailla, keskustella. Todellisuudessa vihaan tätä irrallista leijailemista päivästä toiseen. Haluaisin erota miehestä, joka ei ikinä keskustele mistään- ei edellytä lapsilta mitään, ei osallistumista kotitöihin, ei myöskään ole kiinnostunut perheestämme. Vain omista harrastuksistaan. Yhteiselomme (10v) alusta ensimmäiset vuodet menivät hänen exänsä ongelmien ratkomiseen. Oma elämä on jäänyt kokonaan elämättä. Nyt tunnen vain vihaa ja katkeruutta. En näe enää mitään muuta ratkaisua kuin erota, mutta en uskalla tehdä sitäkään. En halua keskustella ystävieni kanssa aiheesta, koska vastaukseksi saan aina kaikenmaailman viisauksia joista en halua lähteä väittelemään. Olen ihan loppu ja rikki.
Että näin. Siinä tärkeimmät.