Tääl joo nymasa,olen ilmoittanut joka puolelle ja mahollisimman tarkasti,mutta hullu on hullu eikä sitä voida pitää pakkohoidossa jollei se tapa jotain,se on psykopaatti joka puhui mun asianajajankin puolelleen,eikä mulla ollu enää voimia ettiä uutta as.ajajaa.six peruin läh.kiellon ja muutin pois pääkaupunkiseudulta.Nyt oon vaa toimittanu vankiloihin kirjeen etten ota vastaan hänen kirjeitä.Kyllä se jossain vaiheessa hermostuu…ainoo on et se tekis itsemurhan tai löytäis jonku toisen mitä kohtaloo en toivo muille,kaikki ei o näin vahvoja ku minä…Sitten sun asiaan,tee stoppi heti tohon miehes käyttäytymiseen lapsia kohtaan!Annat vaihtoehdot ero tai hakeutuu hoitoon ja kasvatusapua perheneuvolasta.Ite olen samanlaisen isän kasvatti ja isoveljeni,päihin tuli kunnolla kun ikääkin alkoi olla yli 10,veljeni on väkivaltainen alkoholisti/lääkkeiden väärinkäyttäjä,koska ei pysty kohtaamaan todellisuutta selvinpäin,jatkuvaa syyttelyä ja tukasta repimistä lapsuudessamme,ja tytöille käy näin että he haksahtuvat väkivaltaisiin miehiin..onhan sihen kasvatettu,että isä/auktoriteetti lyö,kun on tuhma.Rakasta lapsiasi niin paljon ettet anna ton jatkua!Mun äiti ei puuttunut koskaan mitä isämme teki meille,ja olen vieläkin katkera sille.Voimia sulle! Olis kiva vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia enemmänkin!🙂
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.