olen 20 vuotias nuori nainen ja olen parisuhteessa miehen kanssa joka kerran suuttuessaan tuli väkivalloin asuntoni ovista sisään minun ollessa asunnossa. Hän rikkoi ensin kerrostalon ala oven lasin rikki sitten asuntoni ulko-oven ja minun ollessa vessassa piilossa soittaessani hätänumeroon hän alkoi potkia myös vessan ovea,siinä onnistuen. Olin paniikissa ja yritin puhua samalla hätänumeroon mahdollisimman selvästi ja samalla kuunnella miestäni. Tilanne saatiin kuitenkin rauhoitettua ja poliisit ottivat hänet yöksi putkaan. Olen antanut miehelle anteeksi ja aina aika välein mietin teinkö väärän päätöksen. Hän ei ole ollut aggressiivinen tapahtuneen jälkeen mutta suuttuu helposti…enkä voi mitenkään olla varma etteikö näin kävisi uudelleen tai jopa että hän kävisi minuun käsiksi..Olen lapsuudessani kokenut omien vanhempieni kautta sanallista että ruumiillista väkivaltaa monta vuotta samoin sisarukseni. Vanhempamme eivät vieläkään ole ottaneet minkäänlaista vastuuta teoistaan eivätkä myönnä tekojaan kellekkään. Nuo tapahtumat kun olin pieni ( vyöllä lyönti niin että verta tippui, pään hakkaaminen lattiaan, veitsellä uhkailu, kuristaminen, oikeus syödä vietiin ymym) on jättänyt minuun ja ainakin siskooni elinikäiset arvet ja mietimme siskoni kanssa että pystymmekö ikinä olemaan normaaleja omia itsiämme..Minut myös raiskattiin kahden ulkomaalaisen miehen toimesta v2010 samoin siskoni muutama kuukausi myöhemmin. Minä jätin rikosilmoitukseni kesken koska koin sen liian rankaksi…elämässäni on tapahtunut näiden asioiden lisäksi vaikka kuinka paljon kaikenlaista huumeiden,alkoholin liiallista käyttöä, jonka seurauksena katkohoitoa, lastenkoteja, syömishäiriötä, itsemurhayrityksiä, itsensävahingoittamista, ymym. olen vain kaiken tapahtuneen takia aivan loppu…
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.