Olen ollut mieheni kanssa nyt yhdessä 5-vuotta ja meillä on kaksi yhteistä lasta. Rakastan häntä, mutta riittääkö se? Minusta tuntuu ettei hän kunnioita minua, kun sovimme ettei hän jätä esikoistamme kahdestaan äitinsä kanssa,kun perjantaina menivät sinne,silti hän jätti(tähä minkä takia näin sovimme on syy jota en tässä mainitse). Lauantaina minä tulin hakemaan kuopuksen kanssa esikoista sieltä, vaikka olimme sopineet että he tulevat kotiin kaupan kautta. Hän taas jäi sinne äidilleen ryyppäämään. Hän on melkein joka viikonloppu juomassa,ellei jopa arkisinkin ja alkoholi kuuluu jokaiseen päivään. Ja aina vika on minussa, hän juo koska minä olen hirveä, hän ei tule kotiin, koska hänen ei ole hyvä olla kotona jne.
Mietin voiko asiat vielä muuttua, voidaanko me saada yhteinen tulevaisuus vai onko nyt parempi vaan luovuttaa?
Me ollaan saatu elämää kuitenkin paljon eteenpäin, jos vertaa millaista se oli esim. vuosi sitten. Mutta uskotelenko itselleni liikoja, jos haluan uskoa, että vielä tulee päivä, ettei alkoholi kuulu jokaiseen päivään ja viihteellä käydään pari kertaa vuodessa, ei joka viikonloppu.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.