Riitatilanteet

Riitatilanteet

Käyttäjä RedBone86 aloittanut aikaan 21.01.2023 klo 14:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä RedBone86 kirjoittanut 21.01.2023 klo 14:54

Miten muilla pariskunnilla riita tilanteet menee, oletteko kehittyneet riitelemään oikein vain menettekö vanhalla kaavalla?

Meillä on aina silleen että NAINEN tahtoo mennä hiljaiseksi, esimerkiksi nyt 2 päivää jatkunut jo , lisäksi eristäytynyt lapsen kanssa toiseen huoneeseen.

Näkyy kun käy syömässä/suihkussa yms mutta ei puhu ei varmasti.

Varsinaista riitaa ei edes ole tällä hetkellä ja näin ne tuppaa aina menemään , vaikka

asiasta puhuttu kyllä.

En usko että pitkään jaksaa, mutta en JAKSAISI olla itse joka kerta se joka tilanteen ns resetoi. Minä tiedän jo nyt että hän ei erityisemmin nauti tilanteesta, mutta ei keksi keinoa ja aika vain kuluu ja mieli pahenee.

Hänellä (naisella) aiemmat suhteet olleet epäonnistuneita ja epäonnisia kuten uskottomuutta,väkivaltaa yms.

Minä mies, itse kokenut naisen puolelta fyysistä/henkistä väkivaltaa ja uskottomuutta (aiemmissa suhteissa).

Mutta siis se mykkäkoulu, mikä ihmeen idea siinä on oikeasti ymmärrän kyllä jos kestää vuorokauden maksimissaan vaan kun ei, menee toinen ja kolmas MONESTI niin monta kun itse tohdin lähestyä. Alkaa väsyttämään tälläinen varsinkin kun saman katon alla asutaan.

Rakastan ihmistä yli kaiken, ja hän tietää sen kyllä meillä ei ole mitään suhteessa ollut muutakuin tuo että erimielisyyksistä monesti tulee riitaa ja riidasta seuraa mykkäkoulua? Muilla kokemuksia.