Raskaana miehelle joka petti.
Ollaan melko nuori pari. Tunnettu ja seurusteltu noin kaksi vuotta. Mieheni osaa välillä olla todella sika ja usein jättää minut täysin huomiotta. Sanoisin että hänen yksi vahvimmista luonteenpiirteistä on itsekeskeisyys. Hän nauttii huomiosta ja saadessaan sitä sivuttaa kaiken muun.
Viime kesän lopulla juuri ennen syksyn alkua hän petti minua kännissä ja tunnusti heti muistettuaan kaiken. Pettämiseen liittyi siis suuri määrä alkoholia. En kuitenkaan edelleenkään usko hänen unohtaneen niin paljon asioita kuin väittää. Heti asian kuultuani muutin omaan asuntoon. Siitä alkoi kamala pyöritys ja myllytys hänen ja hänen koko sukunsa osalta: Minut oli saatava takaisin. Sain kukkalähetyksiä, anteeksi pyyntöjä, terapia ehdotuksia (jossa kävimme varmaan 2 kertaa), lupauksia (jotka myöhemmin yrittänyt kiertää) ja suunnatonta ylistystä ja ihainnointia.
Ennen pettämistä mieheni ei ole minua halunnut seksuaalisesti lähes koskaan. Olen elänyt puutteessa. Koski erittäin paljon että hän halusi niin paljon jotain toista, että oli humalasta johtuen kuulema joutunut tekemään töitä että seisoisi kunnolla. Kyllä, olen saanut oksettavan yksityiskohtaisen selostuksen asiasta.
Nyt kuitenkin kävi niin, että minä tyhmä uskoin häntä. Tulin varmaankin toisella seksin harrastus kerralla raskaaksi ja päätimme yrittää. En vain pääse yli mieheni teosta. Hän ei taaskaan halua minua. Tunnen itseni erittäin oksettavaksi paksun vatsani kanssa. Hän ei kuuntele minua, näe tuskaani, yritä tukea ym ym. Itken päivittäin hänen takiaan. Eilen sain kuulla ettei se oikeastaan edes häiritse häntä niin paljon vaikka meillä ei ole seksiä.. Tuntui tosi kivalta kun hän ihmetteli mistäköhän johtuu.. Ei hän ole minua koskaan halunnut.
Olen täysin loppu ja tuskaa täynnä. Hän sanoo myös voivansa huonosti ja kertoo etten minä kuuntele hänen pahaa oloaan. Olen kuulema itsekäs kun kerron miltä tuntuu odottaa lasta miehelle keneen ei luota pätkääkään, kuka saa minut tuntemaan itseni oksettavaksi, ei arvosta minua yhtään, ei ole kiinnostunut mistään mitä kerron, vähättelee minua jatkuvasti pienissä asioissa ja pitää minua itsestään selvyytenä. Tuntuu että nyt kun olen tässä tilassa ei minun itkut merkitse mitään eikä tarvitse huomata.. enhän minä voi lähteä…
Olen ihan loppu. Tahtoisin jonkun hellään syliin.. Pitäisipä joku kiinni ja sanoisi että ei hätää olen tässä lähellä.. Tämä on esikoiseni ja tuntuu että olen todella pahassa pulassa täysin yksin.
Siinä vähän vuodatusta…