Rakkauden ja Vanhempieni välissä

Rakkauden ja Vanhempieni välissä

Käyttäjä Love vs Parents aloittanut aikaan 07.07.2014 klo 21:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Love vs Parents kirjoittanut 07.07.2014 klo 21:37

Hei. Olen juuri täyttänyt 18v. Olen ollut kihloissa 3v jo miehen kanssa jota rakastan, mutta minun vanhempani eivät sitä hyväksy. Mies on vanhempi minua mutta häntä minä oikeasti rakastan. Nyt lähdin tänne kihlattuni luokse. Vanhempani eivät siitä tykänneet. Mutta olen täysi-ikäinen. Tarvitseeko minun enää tehdä niin kuin he sanovat? He ovat salanneet koko minun elämäni ajan minun omia asioita, avanneet minun kirjeitä yms… He uhkailevat nyt että soittavat poliisot jos en tule kotiin. Mutta eihän poliisit siihen voi enää puuttua kun olen täysi-ikäinen? En haluaisi kyllä menettää kumpiakaakaan, mun kihlattua enkä mun vanhempia. Mutta kai ei ole muuta vaihtoehtoa? ☹️ kyllä ymmärrän vanhempieni huolen kun mies on huomattavasti vanhempi… Mutta minulla on hänen kanssaan hyvä olla. Voi kun minun vanhemmatkin ymmäryäisi sen :/

Käyttäjä Love vs Parents kirjoittanut 12.07.2014 klo 10:31

Nyt mä hain tavarani pois sieltä minun kämpiltä ja muutan nyt virallisesti minun kihlattuni luokse. Olin pari päivää omalla kotipaikkakunnalla mistä hain ne tavarat. Vanhemmat kyttäsivät minua koko ajan missä liikun. Olin kaverin kanssa kävelyllä kaupungilla, vanhempani ajoivat parkkipaikalle ja jäivät vahtaamaan :/ en saanu olla missään rauhassa. En aukaissut heille ovea kun tulivat oven taakse. En ole vastannut puheluihin. Toi ei ole oikein että ne kyttää mua, eihän?