Rakastunut kiellettyyn hedelmään
En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Elän parisuhteessa jossa en haluaisi olla enää. Minulla on edellisestä avioliitosta 3 lasta 18.15 ja 11 vuotiaat pojat. Nyt en ole kihloissa enkä naimisissa. Olen rakastunut toiseen mieheen ja elänyt kaksoiselämää jo jonkun aikaa. Keskimmäinen pojista jo oli miehen kanssa kaveri…kunnes..
Ex aviomieheni ja tämä ketä asuu minun talossani alkoivat manipuloida tätä uutta ystävääni hänen menneisyytensä takia.
Miehellä on olemassa rikosrekisteri (vanheneeko se tietyn ajan päästä), mutta kuitenkin. Nuoruusvuosina ollut koulukiusattu mistä aiheutunut kaikenlaista paskaa.
Ollut myymälävarkauksia ja pahoinpitelyitä sekä hätävarjelun liioittelu..Huumeita on kokeillut, mutta sekin jäi siihen. Hän on näyttänyt minulle papereita käräjiljä jne..
Näistä kaikista on kuitenkin aikaa todella paljon. Ja nämä ihmiset eivät ymmärrä, että ihmiset muuttuvat.
Itse olen myös ollut epäileväinen hänen suhteensa joskus, mutta kun tutustuin paremmin eipä se mies mikään paha ole. Toki tykkää viinasta mutta kuitenkin hän on ollut samassa työpaikassa kuitenkin yli 20 vuotta ja talous on kunnossa.
Kotona alettiin sanomaan, että pitää jättää se mies.. En halua kuitenkaan tehdä niin. Mutta sitten toisaalta, jos otan hänet niin nuoremmat lapset kuulema muuttavat isänsä luo. Joka taas tarkoittaa, että menetän lapseni, taloni(lapsilisät loppuu) joudun lopettamaan kouluni(opiskelen sairaanhoitajaksi) ja kaikki menee siinä vaiheessa päin p******..
Mutta kuitenkin onko siis minun elettävä suhteessa jossa en voi hyvin?
Ystäviä minulla on, mutta niin luotettavaa ei, että voisin näistä puhua.
Mitä siis minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt unohtaa tänäm toisen miehen, mutta hän on mielessäsi aina. Hänen seurassaan saan olla oma (hullu)itseni hän ei tuomistse minua jostain pienestä virheestäni.
Tämä mies joka täällä on on kerran läpsässyt minua poskelle. Ei lujaa mutta kuitenkin ja kavereiden nähden. Pari viikkoa sitten olimme baarissa ja lähdin sieltä toiseen baariin hänelle siitä mainitsematta. Puhuin puhelimessa yhden kaverin kanssa. Yht`äkkiä käsivarsiini tartuttiin kiinni ja lujaa. Ukko hermostui kun lähdin sanomatta mitään. Joo oli varmaan mun virheeni, mutta halusin olla yksin ja jutella kaverini kanssa. Oltiin juuri saatu riitamme sovittua.
Meni baariin kun pääsin äijän otteesta irti(käsissä mustelmat) Sanoin ovimikolle mitä oli sattunut ja silti se päästettiin sinne baariin sisälle.
Eli eikö niin sanota, että ei kaksi ilman kolmantta? Mitä vielä voi tapahtua? Nämä kiinniotot ja läpsäisyt eivät ole olleet kauhea vakavia, mutta mielestäni väärin kuitenkin.
Olen jo ihan neuvoton tässä asiassa. Pitääkö tyytä siihen mitä on vai ei?