Puoliso ei pidä enää lapsestani.

Puoliso ei pidä enää lapsestani.

Käyttäjä Te sukka aloittanut aikaan 13.12.2024 klo 10:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Te sukka kirjoittanut 13.12.2024 klo 10:09

Eli useita vuosia seurusteltu ja päätimme muuttaa yhteen ja puoliso tuli toiselta paikkakunnalta ja teimme lapsen. Näiden useiden vuosien aikana jotka olimme etänä suhteessa oli oikein hyvää pataa lapseeni kanssa. Muuton jälkeen kun hän tuli raskaaksi alkoi valitus lapsestani koko ajan. Hän sanoi alkuun muuttaessa että lapsi on aina tervetullut kotiin mutta enää asia ei ole niin. Lapsellani oli yskä ja kurkku vähän kipeä niin oli sitä mieltä että ei muka voisi tulla kotiin kun on minun viikkoni pitää lasta luonani ja perusteluna oli että vauva joutuu sairaalaan kun tauti tarttuu. Ristiäisissäkin mulkoili lastani. (huomaa joistain kuvista) tiedän että hän haluaisi muuttaa takaisin synnyin seuddulleen mutta tämä ei ole mahdollisuus koska minulla on entisestä liitosta lapsi ja en voi kovin laajalle alueelle muuttaa täälläkään koska lapsen koulumatkatmenisi säätämiseksi saati sitten kun kavereilleen haluaisi mennä niin minun pitäisi kyyditä sitten häntä joka ei tietenkään kävisi puolisolle. ( narinaa välillä jo nytten jos haen lapsen kavereilta) ja kyllä puoliso on masentunut ja itsekin alan olla loppu kun kaikki asiat pitäisi mennä niin kuin hän haluaa. (hänellä on myös epävakaa persoonallisuus todettu)