Psykoosi ja parisuhde
Avomiehelläni on vakava psykoosi. Hän joutui toukokuussa sairaalaan ja on edelleen. Koko kevät oli yhtä painajaista kun hän oli jo silloin sairas, mutta kukaan ei tajunut sitä. Alkuvaiheessa hän sanoi rakastavansa minua, välillä taas puhuu erosta ja jostain avoimesta suhteesta, vaikka olemme kihloissa. Rakastan häntä todella paljon ja hän ei ole koskaan satuttanut minua, mutta tuntuu kuin sydän revittäisiin irti ku hän sanoo sanan ero. Hän sanoo ettei enää tiedä voiko olla kanssani, sanoo kuitenkin etä rakastaa ja olen parasta hänelle. Kuuluuko nyt tämä siihen tunne elämän latistumiseen kun mielipiteet suhteesta vaihtelee todella usein? Onko tietoa kellään? Tämä on todlla raskasta katsoa kuinka toinen kärsii. Mieheni oli kyllä valmis menemään kanssani parisuhdeterapiaan kun tulen vanhempieni luota takaisin ja sitten kun hän on sellaisessakunnossa että voi totutella koti elämään. Kai hänellä on sitten vielä tunteita minua kohtaan, mutta kamalaa tämä epätitoiuus ja se kauanko parantuminen kestää. Mutta minä en jätä häntä koskaan hän on nienoin ihminen elämässäni, sairaudestaan huolimatta.😍