Poikaystävä ja exät ja seksi
Minua jostain syystä ällöttää aivan kamalasti ajatella poikaystävän entisiä. Kummallakaan meillä ei ole tauteja mutta ällöttää kuitenkin ajatella jos saan kuitenkin jonkun ns, sanotun bakteerin poikaystävästäni joka hänen exällänsä on ollut. Voiko miehestä tarttua vielä jotain muita bakteereja vai peseytyykö pois. Olen seonnut tähän nyt aivan totaalisesti koska mieheni on entinen käyttäjä ja päässäni vaan pyörii millaisia naisia hänellä on mahtanut olla.
Tuntuu kuin olisin harrastanut seksiä hänen exiensä kanssa. Eikai asia ole näin kun molemmat ovat puhtaita?
Sekoan täällä muutenkin. Olen erittäin masentunut ja jatkuvasti väsynyt ja poikaystäväni ei välitä. Hän menee vaan mielummin juomaan jos hänellä on vapaata.
Koko yhdessä olo aikanamme hän on ollut luonani vain 2 kertaa. Minun pitää mennä aina hänen luoksensa jos haluan nähdä.
Pahin nyt on vielä se että masennus ja totaali väsymys on vienyt kaikki haluni. Ennen halusin usein seksiä ja mieheni kieltäytyi. Aloin senkin takia tuntemaan vaan pahempaa oloa kun en koskaan kelvannut…. mutta nytten sitten kun olen todella masentunut niin hän haluaa seksiä. Sanoin että ei, en halua muttei hän ota kielteistä vastausta vastauksena. Hän vonkaa niin pitkään että on pakko antaa periksi. Tämän hän on tehnyt jo kaksi kertaa. Viimeksi tuli jopa vähän verta ☹️ En senkään takia uskalla mennä hänen luokseen koska pelkään että on taas pakko mennä sänkyyn 😭
Hän kuvittelee että minun pitäisi aina jaksaa odottaa häntä koko hänen työpäivänsä ajan hänen kotonaan ja sitten kun hän tulee 8-12 tunnin päästä hän saattaa olla hetken koneella ja mennä sitten nukkumaan. Olen välillä ollutkin siellä monta viikkoa putkeen koska en ole jaksanut vaan lähteä kotiin, hän asuu sen verran kaukana.
Nyt emme ole nähneet kahteen viikkoon koska en ole jaksanut mennä hänen luoksensa. Hän on ollut vain töissä 24/7 ja sitten minun pitäisi taas odottaa koko päivä että saan olla hänen kanssaan n.2tuntia. Taaskaan kun hänellä on vihdoin vapaa emme nähneet kun eilen hän meni juomaan ja nyt olen taas aivan liian masentunut liikkuakseni ja hän ei minun luokseni tule.
Olen niin poikki ja väsynyt ja kyllästynyt elämään ja sitten vielä nämä kamalat bakteerikammot ja tunnen itseni likaiseksi.
Tuntuu että koko kroppa olisi yksi iso tiiliskivi. En muista koska edes olisin viimeksi ollut ulkona. Olen kohta 25 ja täysin kyllästynyt kaikkeen. Haluaisin kuolla mutten uskalla tappaa itseäni. En osaa edes kuvailla kunnolla tätä kamalaa olotilaani. 😭☹️