pilaanko lapseni elämän...
Olen kolmekymppinen,ihanan 7v pojan äiti.Sairastan ahdistuneisuushäiriötä ja sos.pelkoa.
Sairauteni vuoksi elämäni on jokapäiväistä taistelua,olen hyvin ahdistunut,saan paniikkikohtauksia,ja ärsyynnyn helposti.Minun on hyvn vaikea keskittyä mihinkään.
Minulla on hyvä työpaikka,kuntoilen paljon ja olen muiden silmissä aina iloinen ja sosiaalinen ihminen.
Lääkitykseni on ollut viimeiset 10v 3 opamoxia päivässä,(sekään ei aina riitä),sekä nukahtamis-mieliala lääkkeet.
Lapsuuteni oli hyvin rankka,ja olen käynyt terapiassa vuosia että jaksaisin.
Olen tavattoman huolissani pojastani,minun hyvin vaikea jaksaa leikkiä hänen kanssaan,en pysty keskittymään,olemaan paikallani kauaa.Tarpeeksi ahdistuneena olen todella ilkeä lapselleni,hän on hyvin herkkä ja ajattelevainen,fiksu poika,ja usein yritän saada häntä kovemmaksi lähes ”armeijan komennus tyyliin”,syystä että en halua hänen kokevan koulukiusaamista jne niin rankasti.
En koskaan ole käyttänyt fyysistä väkivaltaa häntä kohtaan,mutta äidin suusta,jonka pitäisi olla tuki ja turva,ei pitäisi tulla niin ilkeää ja arvostelevaa tekstiä.
Olen varannut perheneuvolasta ajan meille,koska poikani on hyvä päästä myös puhumaan jollekin.Halaan ja suukottelen lastani paljon,ja pyydän aina anteeksi käytöstäni,tuntuu vain kuin olisin narsisitinen kun olen lukenut heidän käyttäytymisestään ja kontrolloimisestaan.Toivoisin vaan niin kovasti,että olisin ja terve,ja lapseni ei kärsisi minun sairaudestani😭