Pikkusiskoni kuolema
Menetin kesän alussa 19vpikkusiskon synnynäinsen sairauden saattelemana. Pikku siskoni oli erittäin iloinen ja pippurinen tyttö. Vuoden alussa alkpi sairaala kierre ja lopulta vietti viimeiset kuukaudet sairaalassa. Olin.siskoni tukena sairaalassa.nukuin hän hänen vieressä yöt jotta hänellä.olis turvallinen olla. Olin viimeinen joka.näki.hänet hereillä viimeisen kerran ennenkuin nukutettiin pienen.ja nopean toimen piteen takia äkkiä kun jostaain.syystä ei saanut enää.kunnolla happea. Pidin.häntä kädestä ja lupasi. Että heräät parin.päivän päästä ja kerää voimia että jaksat taistella. Mutta siskoni ei enää herätetty. Vaan pidettiin kevyessä unessa ja toivottiin parasta. Mitään ei ollut enää tehtävissä. Olin siskoni vieressä sisarusteni kans päivät ja äitini yöt. Mutt mun oma sydän alkoi lyödä.väli lyöntei ja huimas ja paniikki/ahdistus kohtauksia alkoi tulla. Sinä päivänä ku en päässyt käymää heti.aamusta siskoni sydän löi viimeisen kerran ja nukkui pois. Tunnet nyt että petin lupaksen jonka lupasin ennen ku.nukutettiin. painin huonon oma tuntoni kans päivittäin ja kiukuttelen.poikakaverille jatkuvasti ja olen.hermo heikko. Enkä enää tiedä mitä pitäis tehdä.
Olen hukassa, jumissa niinkuin painajais unessa😞