Pettynyt ja vihainen
Mieheni jäi eilen kiinni pettämisestä. Olin jo jonkin aikaa epäillyt tätä ja tietoisesti tutkin taskuja ym. Löysin kuitin työmatkalla, ulkoimailla vietetystä kahden hengen hotelliyöstä sekä joitakin ravintolaillalliskuitteja. Hölmö ytitti tätä ensin kieltää, mutta myönnettävähän se oli lopulta. Kertoi, että suhde oli jatkunut vajaan vuoden verran, mutta ei suostunut paljastamaan kuka tämä kohde oli.
Olemme asuneet yhdessä noin 10 vuotta, olemme uusperhe ilman yhteisiä lapsia. Viimeiset pari vuotta ovat suhde on ollut aika huono, vaikka hyviäkin hetkiä on ajoittain ollut. Viimeaikoina kuitenkin kaikki lämpö ja läheisyys on kadonnut ja olen moneen otteeseen tivannut onko hänellä joku toinen. Hän on aina kieltänyt tämän, vaikka jonkinlaisia todisteitakin on löytynyt. Olen jo jonkin aikaa miettinyt eroa, ja muutama kuukausi tästä oli puhettakin.
Nyt tunnen itseni äärimmäisen vihaiseksi ja pettyneeksi, ja tämä suhde on nyt päättynyt. Sanoin miehelleni, että hän saa muuttaa pois siksi aikaa kun talo saadaan myydyksi, itse en ole tätä soppaa keittänyt, joten hän muuttakoon ja minä jään toistaiseksi tänne. En halua edes nähdä häntä.
Miten tällaisesta selviää?