Pettynyt äitienpäivään

Pettynyt äitienpäivään

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 15.05.2023 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 15.05.2023 klo 13:06

Hei! Onko kohtalotovereita, joilla olisi suru iskenyt äitienpäivänä? 

Itselläni tuli äitienpäivänä sellainen olo, että perheeni ei arvosta minua. Lapseni (10v) ei edes toivottanut hyvää äitienpäivää oma-aloitteisesti, ei ollut edes äitienpäiväkorttia minulle häneltä. Olin toivonut, että olisin saanut valmista aamupalaa vaikka lapsen ja miehen laittamana-ei ollut sitäkään. Aloin itkemään siinä, kun tein itse itselleni aamupalaa. Ei ole ollut pitkään aikaan niin aliarvostettu ja paha mieli.

Päivän aikana käytiin äitini haudalla ja anoppini ja mieheni isän luona. He sentään välittivät äitienpäivästä, sain heiltä kukkasen ja tulevalle vauvalle vaatteita yms. 

Käyttäjä Palindromi kirjoittanut 29.05.2023 klo 22:14

Mulla toki vähän eri tilanne. Mutta en saanut minäkään. Mitään.

Mulla ei tosin ole puolisoa ja lapset olivat sen koko viikon pois koulusta. Joten ymmärrettävästä syystä.

Minusta kuulostaa, että puolisollasi on kenties jotain kaunaa sydämmellään. Koska teille on ilmeisesti lapsikin tulossa, niin olisiko parisuhdeterapia paikallaan? Omat tunteensa pitäisi pystyä purkamaan. Joskus siihen auttaa ulkopuolinen selvittelijä ja keskustelun ohjaaja.