Pettäminen sattuu vuosienkin jälkeen - loppuuko tuska koskaan?
Siitä on jo kuusi vuotta, kun entinen miesystäväni eräänä päivänä ilmoitti olleensa toisen naisen luona yönä. Ja arvata saattaa mitä tapahtunut oli…
Olimme seurustelleet viisi vuotta, olin rakastunut hullun lailla, ehkä liikaakin… Se rakkaus oli häntä kohtaan jotain niin suurta… Yhdessä asuimme muutaman vuoden, kunnes mies tuli, keräsi tavaransa ja muutti uuden naisensa luo suoraan. Kaikki tämä tapahtui niin äkkiä. Maailma tuntui romahtavan ja olin jo varma, että tuskaankin voi kuolla. Se ahdistava suru ja tuska sydämessä viipyi kuukausia. Itkin, en syönyt ja joinakin öinä nukuin ehkä tunnin.
Myöhemmin kuulin, että tämä ei ollut ainut kerta. Tunsin itseni hyvin tyhmäksi. Taaksepäin katsoessani, olisi voinut jotain arvatakin.
Minulle sanottiin, että kyllä tuska helpottaa, mutta koska!! Luulin, ettei siinä useita vuosia voisi mennä. Tämä pohjan vetäminen kaikelta, tuhosi jotain sisältäni. Katkeruudessa on kauheaa elää. Tähän päivään saakka, olen selvinnyt häntä tapaamatta. Tulevaisuudessa hänen kohtaamisensa on hyvinkin pian väistämätöntä. Samassa kaupungissa kun nykyään asumme. 😯🗯️