Pettäjän tie, minun tie,,
Hei
Minun tarinani.
Minä olen se pettäjä, joka hukkasi perheensä pettämiseen. Kaikki alkoi jo 4 vuotta sitten kun tapasin työpaikkani juhlissa henkilön, johon ihastuin suoraan. Olimme molemmat naimisissa tahoillamme, molemmilla myös pieniä lapsia. Aloimme tapailla, jutella ja tietysti aloimme suhteen. Suhde oli aluta alkaen yhtä rakkautta molemmille. molempien tunteet olivat hyvin vahvat ja tuntui, ettei se ollut ihastusta vaan sen oikean löytämistä.
Syitä omaan käyttäytymiseeni en yritäkään etsiä kliseista, vaimoni oli jo useita kertoja maininnut asumuserosta ja ajauduin puhumattomuuttani toisen syliin. Siinä sylissä me toisen kanssa olimme aina kun mahdollisuus tuli. Työreissuja, vkloppuja, iltoja, aamuja milloin vain onnistui. Väliin erosimme, erosimme useastikin, mutta aina palasimme yhteen. Lopulta toinen osapuoli erosi miehestään ja aloimme tapailla useammin. minä vielä naimisissa.
3 ja puolen vuoden jälkeen muutin yksin asumaan. Minulla kait oli jokin kuningas idea, että annan vaimoni tunteiden viiletä, että erotaan ystävinä ja minä löydän sitten uuden. Toisin kävi, jäin kiinni pettämisestä sen jälkeen kun olin jo asumassa yksin. Siitä alkoi sota. En kuitenkaan eronnut suhteestani siinä vaiheessa. PIdin kiinni suhteesta, koska rakastimme toisiamme. Teimme sitä kaikista vastustuksista huolimatta, myös suhteeni ex-mies tiesi suhteestamme ja siitä toinen toki sai kuulla. kovastikin. vaikeuksia siis oli.
Nyt olen asustellut yksin kesästä ja avioeroni astuu voimaan maaliskuussa. Rakastan edelleen suhteessani olevaa naista, mutta erosin hänestä uuden vuoden aikaan koska koin yhtä-äkkiä paniikkia miten minun lapseni selviää. Kun katsoin lapsiani silmiin ja he kertoivat ikävöivänsä äitiä, minulla tuli niin puristava tunne että mitä minä oikien olen tehnyt.
En kaipaa takaisin vielä nykyisen vaimoniluo, en toisaalta tiedä haluanko suhteeseeni takaisin, vaikka siitäkin on jo ollut taas puhetta. Rakastan kyllä suhteeni aikaista naista kovasti edelleen, mutta tuleva ex vaimoni ei halua, että lapseni tulee koskaan ikinä tapaamaan tätä naista. Ja koska olen ilmeisesti ohjattavissa, minulla on tarve yrittää olla hyvä sekä tulevaan exään, että toisaalta suhteeni naiseen, jonka tunnen olevani se oikea minulle. olemmehan olleet jo kohta 4 vuotta suhteessa enemmän tai vähemmän. Lapset ovat luonani kaksiviikkoa kuukaudesta ja heidän hyvinvointi on tärkeintä.
Voino saada tukea, vaikka se pettäjä olenkin..