Olen tehnyt elämäni suurimman virheen ja sydäntäni kalvaa aivan järkyttävästi.
Joku aika sitten tuli lähdettyä ulos ystävieni kanssa. Alkoholia tuli nautittua aivan liikaa ja iltapäättyi tuttavani luokse, missä syrjähyppy tapahtui. Olen koko elämäni ollut tälläistä vastaan enkä ikimaailmassa olisi voinut kuvitella olevani se joka sen tekee.
Olen aivan rikki asiasta enkä tiedä mitä tehdä. Mieheni on ollut työmatkalla, minkä vuoksi en ole häntä nähnyt hetkeen. Meillä on maailman ihanin parisuhde, ja tiedän että asiasta kertominen johtaisi meidän eroon. En siis tiedä mitä tehdä. En halua satuttaa puolisoani ja koska tiedän että kadun asiaa niin paljon, etten tule ikinä tsoitaman mitään tai asettamaan itseäni edes tilanteeseen, missä se olisi mahdollista. Rakastan miestäni aivan liikaa.
En voi käsittää minkä vuoksi piti jotain sellaista mennä tekemään eikä asiaa enää tekemättömäksi saa. Tiedän että kertomatta jättäminen olisi tässä kohtaa fiksua, mutta en tiedä kestääkö minun pääni sen. Suhteemme on aina ollut erittäin avoin kaiken puoleen ja kaikesta olemme voineet puhua.
Kadun asiaa niin valtavasti että käteni tärisevät vain edes ajatuksesta, kuinka typerä olen ja mitä olen mennyt tekemään. Mikä saa ihmise oikein tekemään tälläistä sekä itsellene että puolisolleen? En voi käsittää asiaa. Asiaa ei yhtään helpota että kolmas osapuoli tietää erittäin hyvin että minulle on maailman ihanin parisuhde. Olen täysin tolaltani asian suhteen.