Pettäjä pyytää apua
Minun on pakko jonnekin kertoa. Lähdin itse toisen miehen luo, hain seksiä sekä huomiota.tämä tapahtui Helmikuussa tänä vuonna. Valitettavasti totuus on toinen, mies oli Entinen heilani. Hän osoittautui narsistiksi, joka vielä pakotti minut seksi työhön, mietin miten saisin yhteyden ex mieheeni jota koko ajan rakastan. Tilaisuus tuli muutama viikko sitten lapsemme kautta, pääsin puhumaan exäni kanssa mutta neljän päivän jälkeen minun oli pakko mennä tämän miehen luo. Sitten alkoi helvetti, yritti lukea puhelintani mutta en suostunut . Lähimmät ystävät soittivat minulle ja pian päättivät että minut haetaan pois . Perjantai-lauantai aika oli kamalaa. Hakemaan lähti 3 miestä joista yksi exäni. Hän lupasi ajomatkalla että saan tulla hänen luokseen katsomaan kissojen kanssa avaraa luontoa. Kun pääsimme perille Hän sanoikin että haluaa olla yksin, totuus selvisi kun tulin hänen asuntoon lapseni kanssa. Täällä oli toinen nainen josta olin tietoinen. Sanoin suoraan että haluan exäni takaisin. Myöhemmin samana iltana olin tulossa lapseni kanssa asunnolle, exäni tajusi sen sekä että olin humalassa. Sain aivan hirveän hepulin ja haukuin tämän toisen naisen. Taisi siinä exä saada osansa.no sen jälkeen olen kuitenkin saanut nukkua hänen luonaan ja olemme puhuneet todella paljon. Tiedän että tämä toinen haluaa minut pois täältä jota exä ei tee. Olen lukenut heidän välisen kirjoittelun. Pyysin exältäni että hän ei puhu näitä toiselle, ja näin hän on tehnyt. Olen myös muulla tavalla horjuttanut tämän naisen uskoa suhteeseen. Eikä exäkään ole kertonut. Ole kertonut tälle mitään. Kaikkea muuta paitsi seksiä on tapahtunut. Välimatka exääni kasvaa kun joulukuussa pääsen muuttamaan omaan asuntoon. Sitä ennen haluaisin ”raivata” kilpailijan pois.