Petin vaimoani hänen ystävänsä kanssa
Tilanne alkoi hiljalleen,kun vaimo löysi uuden ystävän johon ihastuin.Keskusteltiin somessa yötä myöten ja odotin tapaamista porukalla.Vaimoni on jollakin tavoin epävakaa ja seksielämä on takkuaa..Asutaan alueella,jossa onnellisen perheen kulissi on tärkeä.Tuntuu,että minulla on yhä joitakin tunteita vaimon ystävään .Kaipaan yöllisiä keskusteluja samoista mielenkiinnonkohteista ja elämän kipupisteistä kuin halaisin häntä etäältä.Välillä kielsimme tunteet ja molemmat taisivat fantasioida salaa.Vaimon ystävä oli tukena molemmille vaimolla on sairauksia ja minulla traumoja.Nyt emme voi enää olla yhteydessä,kun harrastimme seksiä yksi yö en uskalla kirjoittaa tähän, millä tavalla.En olisi halunnut kertoa vaimolle,mutta lopulta kerroin ja vaimo oli erittäin pettynyt ja ystävästä tuli entinen hän kyllä pyysi anteeksi.Silloin loppui yhteydenpito vaimon ystävään rakastin ensi hetkestä niitä keskusteluja suhde kesti noin 4 vuotta ja oli ehkä enimmäkseen henkistä pettämistä. Jatkoimme vaimon kanssa eteenpäin,mutta tuntuu,että en jaksa vaimon ailahtelua, mielipiteet muuttuu hetkessä ja vaimo on ulkonäkökeskeinen dominoiva ja räjähtävä rakkautta kuitenkin on vähän seksiä ei juurikaan.Kaipaan vaimon ystävän lohduttavia sanoja ja seesteisyyttä.Toivottavasti saisin jutella hänelle vielä.On väärin,että tunnen näin.Vaimo keimailee somekanavilla mieskavereita on.Oma olemiseni on rajoittunutta.Tapellaan, kun juodaan ja vaimo ostaa pienestä budjetistamme mitä mielii.Hän elää huomiosta ja on itsekin ehkä pettänyt minua ehkä ainakin yhden miehen kanssa. Pikku kylällä kulissi on tärkeä hänelle.Hän vihaa nyt tätä ystäväänsä.Olemme katkaisseet yhteyden häneen.Onko väärin,että yhä tunnen näin koen olevani häkkieläin.Nyt kun olen tehnyt väärin olen se joka ottaa vastaan henkiset iskut ja olen näkymätön kaikkialla.Pitää esittää,että meillä menee hyvin esim.kuvissa somessa.Kaipaan vaimon ystävän lempeyttä.Juon joskus tuskaan se nostaa itsetuntoa ja myös vaimo juo. Yhteiset juomiset päättyvät riitaan.Hämmentynyt olo.