Haluaisin saada neuvoa ja tukea omaan tilanteeseen. Olen opiskeleva kahden lapsen äiti. Naimisissa oloa tulee täyteen kesällä vuosi. Yhdessä olemme olleet 5vuotta. Parisuhteemme on aina ollut lujaa tekoa. Olemme voineet puhua kaikesta riitelemättä.
Kun aloin odottamaan toista lastamme, samaan aikaan mieheni sai tietää etäpesäkkeistä aivoissa, leukemiasta yms. Olen ollut hänen tukenaan hoidoissa, lääkärissä jne. Nyt lähi kuukausina hän on juonut enemmän ja ollut outo. Tein sen minkä jokainen epäileväinen tekisi. Tutkin hänen kännykänsä ja sydämeni hajosi palasiksi. Sieltä löytyi Tinderi ja sain selville että hänen edellinen poikien reissu toiselle paikkakunnalle olikin vanhemman naisen tapaaminen ja seksin harrastaminen. Ja sen jälkeiset lämpimät viestit ja uudelleen näkemisen toivo.
Elämäni ja luottamus rikkoutui samantien. Pidin asiaa sisälläni pari päivää ennenkuin Lasten ollessa mummolassa räjähdin. 😭. Aluksi hän raivostui kuinka kehtasin tutkia hänen puhelintaan. Ja vastaus pettämiseen on en tiedä miksi.
Minua on aikaisemmin petetty edellisessä suhteessa mutta sekään ei tuntunut näin pahalta. Meidän välinen side sairauksien takia on luja. Mutta nyt turha? Edellisessä pettämisessä mies sentään sanoi että uutuuden viehätys hävisi ja petti. Ymmärsin sen tavallani ja osasin käsitellä asian. Mutta nyt en. Mieheni itku, ja lupaukset että ei enää tee niin ja rakastaa vain minua eikä ymmärrä itseään satuttaa vielä enemmän. Jos meillä oli kaikki niin hyvin niin miksi petti 😭
Oloni on että sydämeni on särjetty pieniksi paloiksi, välillä unohdan mitä on käynyt kun tunnen jotain hyvää mutta sitten palaan hetkeen ja sätin itseäni kun edes kehtaan olla pienen hetken iloinen. Tunnen oloni rumaksi, oksettaa itseäni koska en näe itsessäni mitään hyvää. Yöllä yleensä siirryn sohvalle nukkumaan koska lämmön ja turvan haku juolahtaa mieleen mutta palaan siitäkin maanpinnalle hänen teoistaan.
Tunteeni on ristiriidassa järkeni kanssa. Tunteet muistaa rakkauden mutta järki käskee juosta. Mutta olenko vain naishoitaja hänelle kuka samalla hoitaa kodin, vai lähdenkö, vai annako ehkä joskus anteeksi teot koska on sairas ja se on vaikuttanut häneen. Mieleni on täysin hajalla ja yritän pitää palettia ja arkea kasassa mutta itken itseni uneen kun lapset eivät näe. Jäänkö lasten takia ettei perhe hajoa vai voinko joskus Taas olla onnellinen.. 😑❓