petetty, parisuhde kriisi, Eroko?
Mitä teen? Lähdenkö omalle tielleni ja jätänkö avomieheni? Olemme seurustelleet avomieheni kanssa melkein 8 vuotta joista 6 vuotta asuttu yhdessä. Olemme rakentaneet oman kodimme omilla tavaroilla ja yhteisillä tavaroilla. Meille on yhteisiä lemmikkejä. Aikaisemmin meillä on mennyt todella hyvin parisuhteessa. Olemme toisiemme parhaimmat kaverit. Ainoastaan ongelmana on ollut seksi. Kun emme olle harrastaneet sitä moneen kuukauteen. Meillä on mennyt kämppä alta, tullut ulosotto ja minulta löydetty elin ikäinen sairaus johon olen joutunut aloittamaan lääkityksen jonka takia minä olen ollut väsynyt. Olimme suunnitelleen matkankin ja mitä minun lomallani tehdään siis olen töissä ja avomieheni työttömänä. Nyt tuli kriisi ja paha. Avomieheni harrasti puhelin seksiä, jonka puhelun kuulin. Sain vielä kuulla että toisessa päässä oli ollut sairas äitini. Minun lapsuu oli helvettiä, sain kuulla huutamista kotona, äitini uhkais jättää meidät yksin jo pienenä ja äidillä oli muita mieheniä josta isäni ei välittänyt. En ole koskaan vanhempieni suunnalta saanut kunnoitustani enkä tunnetta että he välittäsisivät minusta. Tiesin että äitini pettää isää minkä ehtii, mutta luulin ettei hän uskaltaisi minun miestäni vikitellä toisin kävi. He harrastivat puheliseksiä. Avomiehni myönsi teon ja pyysi anteeksi. hän sanoi ettei tee enää niin ja ei tiedä mikä häneen meni. Nyt olen aivan halki. Itken ja mietin. Otanko eron vai jatkanko suhdetta? Olen ollut koulukuissattu vuosia. Mieheltäni olen saanut alusta asti tuntea että hän välittää minusta ja kunnioittaa minua mitä koskaan keneltäkään en ole saanut tuntea. Olen miehelleni voinut kertoa kaiken perheestäni ja ongelmistani eikä hän halveksu minua. Hän ei ole sanonut minua rumaksi mikä oli kotipaikkakunnallani asuessani yleistä. Minua haukuttiin joka päivä. Kun tapasin mieheni tuntui kuin olisin löytänyt sielun kumppanin taivaan ihanimman henkilön. Me olemme kuin parhaat kaverit mutta rakastuneita. Mitä teen? Olen yrittänyt pari päivää miettiä asiaa että rakastanko miestäni tarpeeksi jatkaakseni suhdetta? Rakastan ja pitäisi yrittää pystyä antamaan anteeksi mutta voiko? Miten voi antaa anteeksi kun itsellä on paha olla? Meillä on ollut vakaa suhde vaikka seksiä on puuttunut, koska minä sairastuin ja jouduin aloittamaan lääkkeet tulee lääkkeistä niin kovia sivu vaikutuksia etten ole jaksanut nauttia seksistä. Olen ollut töissä ja joudun joka päivä ponnistelemaan jalkojen kipujen ja jäykkyys kohtauksien takia ennemmän kuin normaali ihminen menetän voimia ja olen iltaisin rätti väsynyt. Olisiko sittenkin minussa syy että mieheni tarvitsee toisen naisen? Mieheni haluaisin lapsia mutta minä en. Olemme kyllä keskustelleet asiasta ja luulen että mieheni hyväksyy päätöksen. Siis mitä tehdä? Miten eteenpäin? Olen nyt yksin kun ajoin mieheni vanhempiensa luokse pariksi päivää jotta saan miettiä asioita. Tuntuu kuin täältä puuttuisi turva ja keskustelu kumppani. En osaa nukkua yksin, en syödä. Olen miettinyt ja katsonut tunteitani. Rakasta vieläkin miestäni. Enemmän olen vihanen äidilleni että kauanko yksi ihminen voi tuottaa tuskaa lapsillensa. Olisiko hyvä sanoa äidilleni suorat sanat ja kertoa asiasta isälleni vai mitä? Vanhempani tai eihän niitä voi edes siksi kysyä asuu minusta 240km päässä. Jätänkö heidät vain kokonaan elämästäni pois? Mitä teen? Olen hajalla, loppu, vihainen ja itken ja itken. Miten pääsen tilanteestani eroon?