Petetty, "kohtalo tovereita"?
Olen 30-vuotias nainen ja mieheni kanssa aloitettu seurustelu hyvin nuorena, minä olin 16 ja mieheni 18. Takana siis paljon yhteistä historiaa. Opiskeltiin tietysti ammatit, sen jälkeen muutto yhteen ja lapsia haluttiin ja saatiinkin 3 ihanaa ihmisen alkua.
Tänä kesänä elämäni romahti, kaikelta tippui pohja. Mieheni jäi kiinni uskottomuudesta…työtoverinsa kanssa. Meillä tämä niin sanottu perinteinen kuvio: pienet lapset, molemmilla vuorotyö, yhteisen/kahden keskisen ajanpuute yms yms. Ongelmistamme huolimatta olin aina luottanut mieheeni kuin kallioon, enkä ikinä ole häntä epäillyt pettämisestä. Paljon mies on juoksuillaan (ryyppäämässä) käynyt, muttei ole baarissa ravaaja. Menee mieluummin kavereiden kanssa jonkun kämpille dokailemaan/saunomaan.
Tänä kesänä mieheni alkoi heinäkuun puolivälissä kysymään saunassa ollessamme mitä mieltä olen suhteestamme ym. Tämä keskustelu sai minut pohtimaan/epäilemään miestäni. Kaksi viikkoa myöhemmin löysin hänen kännykästään viestiketjun edelliseltä yöltä, kun hän oli ollut jälleen ryyppyreissullaan. Viestiketjusta ei jäänyt mitään epäilyn varaan.
olemme tämän jälkeen keskustelleet avoimesti kaikesta ja aloittaneet pariterapian ja olemme järjestäneet yhteistä aikaa. Yhteinen aika on ollut ihanaa ja olemme lähentyneet todella paljon, mutta kuitenkin esim. suudellessamme tulee mieleeni ajatus täatä toisesta naisesta ja heidän viettämästään ajasta yhdessä ja siitä että joku ”vieras” on kokenut näin ihania tunteita ”minun mieheni” kanssa…ja mieheni jonkun vieraan kanssa.
Mieheni siis ihastui naispuoliseen työtoveriinsa kesäkuussa ja öähestyi tätä asiansa kanssa. Nainen oli parisuhteessa ja hämillään mieheni lähestymisestä. Tämän jälkeen olivat kuulemma kaveritasolla yhteydessä. Heinäkuun alussa nainen kuitenkin vihjasi olevansa kiinnostunut miehestäni ja siitä heidän juttunsa alkoi. Viestittelyt ja soittelut. Neljästi aiinakin viesttivät aikaa vapaa ajalla, suutelivat ja lepertelivät. Asian tultua minulle julki mieheni lopetti yhteyden pidon naiseen…
olin itse viesyien kautta naiseen yhteydessä, kumpikin asiallisesti. Tuntui että asiat selviävät ja mieheni onkin ollut luottamuksen arvoinen nyt tämän asian tultua julki.
tuntuu kuitenkin, että voilo toiseen ikimä luottaa ja voiko tämä ahdistus ilinä mennä pois….