Petetty jo toisen kerran
Sain tietää pari viikkoa sitten, että mieheni petti minua vuoden ajan toisen naisen kanssa. Mieheni uuden suhteen mies soitti ja ilmoitti minulle tästä suhteesta. Olemme olleet naimisissa 22 vuotta. Lapsemme ovat jo muuttaneet pois kotoa mutta meillä on yhteinen yritys jonka alas ajaminen olisi kumpaisellekin todella huono asia. Tämä pettäminen ei ole eka kerta, vaan tätä samaa olen saanut maistaa silloin kun lapset olivat pieniä noin 20 vuotta sitten.Päädyimme tuolloin jatkamaan liittoamme ja en sanoisi mitenkään huonoksi vaan ihan tyydyttäväksi. Olen siksi täällä vähän kysymässä, että tämä toinen pettäminen ei tuntunut enään ns miltään, ja toivosin teiltä täältä neuvoja minulle että mitä ihmettä teen!! Olisiko parempi panna lusikat jakoon vai yrittää vielä. Mieheni katkaisi oman sanomansa mukaan suhteen uuteen naiseen, kun tämä tuli ilmi. Tämä meidän avioliitto on nyt minusta kiinni haluanko vai en jatkaa. Mieheni haluaa jatkaa, mutta mietin onko kysymyksessä tämä taloudellinen puoli, sillä hän menettäsisi työpaikan, jos sanoisin suhteellemme lopun.