petetty ja jätetty
Hei. Minun tarinani on varmasti tapahtunut muillekki, mutta kerron sen kuitenkin.
Elikkäs kuukausi sitten avovaimo kertoi ihastuvansa toiseen mieheen ja miettivänsä ettei meillä ole enää tulevaisuutta. Meillä on 2-vuotias lapsi ja yhdessä oltu 5 vuotta. Elämäni romahti siihen paikkaan. Kuitenkin kyseessä on elämäni rakkaus jonka kanssa on kasvettu yhteen. Ongelmiakin meillä on olluts suhteessa mutta ei semmosia mitkä ei olisi puhuttavissa. Muuten meillä on elämässä sattunut asioita mitkä ei meistä johdu. Nyt puoliso väittää että on miettinyt eroa jo pari vuotta. Itse vaan tiedän että hän on vaan ihastuksen huumassa ja tehnyt asiota. Ihan sänkyynkin asti on menty. Itse olisin valmis yrittämään kaikkeni perheen ja suhteemme eteen. Se ei kuitenkaan riitä jos toinen ei tiedä mitä haluaa elämältä. Emme ole enää pariin viikkoon asuneet yhdessä. minä olen muuttamassa uuteen asuntoon muutaman viikon päästä ja puoliso asuu vanhemmillansa kunnes saa asunnon.
Minä itse en oikeen tiedä miten asiaan suhtaudun. Välillä olen raivona, välillä ikävöin ja suru tulee puseroon. Sen tiedän että kaikkein tärkein on lapseni. Sen takia minä olen olemassa ja teen kaikkeni hänen eteen. Nyt vain mietin miten pääsen tästä kaikesta eteen päin ja normaaliin elämään. Olen varannut itselle ajan perheneuovolaan. Kertokaa ihmiset miten olette selvinneet pahoista ajoista!