Heippa!
Ajattelin että täältä varmaan saisin hyviä neuvoja tilanteeseeni…
Kaikki alkoi siitä kun mieheni alkoi olemaan ihan omituinen…kysyin håäneltä pitkään että mikä vaivaa…hän sanoi olevansa kyllästynyt mustasukkaisuuteeni, jota oli myös itsekkin..Olin toki mustasukkainen koska vaisto sanoi koko ajan jotain, mutta koitin silti parhaani etten koko ajan syyllistäisi turhasta..Ehdotelin parisuhdeterapiaa yms..mutta hän ei vastannut siihenkään enään mitään..välillä hän itki että haluaa olla kanssani ja rakastaa, mutta ei pysty enään..ihmettelin noin kaksi viikkoa ja ajattelin että hän on vaan liika väsynyt ja stressaanutunut ja kaikki ottaa päähän, kunnes sain selville että hän oli ollut linnanmäellä toisen tytön kanssa sekä viestitellyt hänelle…viikon aikana selvisi niin paljon asioita pikkuhiljaa ja lopulta viimenen niitti tuli arkkuun kun sain tietää tästä toisesta tytöstä..Hän kielsi kaiken mutta lopulta murtui..Kuulemma edelleen rakastaa ja haluaisi olla mutta ei usko että suhteemme toimisi enään..toisaalta hän on oikeassa sillä en pysty ainakaan heti kauhean helpolla unohtamaan tapahtunutta..Toisesta tytöstä hän sanoi vielä sen verran että koitti hänen avullaan päästä eroon ja helpolla, mutta myönsi että väärässä oli.
Kylläpäs on sellanen olo ettei kenellekään samanlaista toivo…1,5 vuotta oltiin yhdessä ja suunnitteilla oli perhe ja kaiken kukkuraks omistusasuntokin oli jo varattuna ja varausmaksut maksettu..marraskuussa oli tarkoitus muuttaa tähän ko.asuntoon..
Kun hän lähti sunnutaina, hän kysyi että voiko tulla hakemaan loput tavaransa myöhemmin..vastasin myöntyvästi..hoidin koko asian omalta osaltani rauhallisesti ja järkevästi, ilman riitelyä ja räyhäämistä..Lopuksi sanoin hänelle, että yhtään viestiä ja soittoa en häneltä halua, sillä haluan nyt sitten itsellenikin rauhan…hän sanoi selvä…
Tuli ilta ja sieltähän heti paukahti viesti..oon hänen sydämeessään ja tietää että katuu yms…en vastannut vasta kun maanantaina ja siinä välissäkin kerkesi tulla jo että voisitko vastata edes jotain…maanantaina vastasin että mitä mun enään pitäisi vastata, kun olet valintasi tehnyt..ja siitä se sitten lähtikin..sieltä tuli viestiä ja vastasin kyllä aina, mutta niin että hän huomaa kuinka on tehnyt pahasti..viestini takasin olis siis asillisia eikä mitään haukkumisi ja katkera viestejä…
Eilen häneltä kysyin sitten että mitä enään haluat musta?Hän laittoi että ettei haluaisi kokonaan menettää minua kun olen niin tärkeä ja hänen tunteensa ovat niin kovat minua kohtaan että kuulemma pää hajoaa..Ja seksikin on kuulemma maailman parasta mun kaa?Ihan outoa..entiiä mitä nyt ajattelisin…haluaako hän pitää minut varalla vai mitä ihmettä….
Eilen aloin jo kyllästymään tavallaan kun entiedä mitä hän ajaa takaa..laitoin hänelle että kyllä sun täytyy pikkuhiljaa jo tietää mitä haluat ja jos jotain tässä maailmassa haluaa niin sen eteen tehdään töitä! Vastauksena sieltä tuli että hän tietää mitä haluaa, mut epäilee sen toteutumista..hän on kuulemma menettänyt uskonsa kun tilanne jatku niin pitkään niin ei pysty tekeen niitä ”töitä”..Ooottaa vaan kuulemma jotain ihmettä..Vastasin hänelle että kyllä asioille pystyy tekemään jos oikein haluaa ja se saa mihin uskoo!..ei vastannut takaisin mutta soitti tunnin päästä ja pyysi että jos voisi tulla kahvilla käymään seuraavana päivänä..Hirveä huoli hänellä on että olebnko kertonut jo vanhemmilleni yms…
Mitä ihmettä hän touhuaa ja haluaa..Miksei anna jo minun olla kun on valintansa jo tehnyt…Mitä mieltä olette tästä ja miten minun pitäisi tänään käyttäytyä kun hänet nään? Tuleeko hän vaan hakemaan sympatiaa minulta ja koittaa sen avulla saada tämän suhteen loppumaan niin että hänen virheensä ja tekonsa unohdettaisiin?
Tekipä muuten hyvää kirjoittaa tänne 🙂