Miehelläni ja minulla on yhteistä taivalta 16 vuotta 😋 Meillä on 14-vuotias tyttö, omakotitalo ja taloudellinen tilanne ihan ok.
Nyt tämän vuoden ajan olemme kamppaileet suhteemme kanssa. Välillä on mennyt hyvin ja sitten taas huonosti ja välillä tosi huonosti. Alkoholi on ollut vahvasti kuvioissa mukana. Syksyn aikana sitten sain tietää, että miehelläni on ns. toinen nainen, kuulema vaan ihan kaveri, jolle voi puhua, ei muuta. Tilanne kärjistyi tässä viikko sitten jolloin otimme yhteen ja löin miestäni poskelle hänen erittäin loukkaavien sanojen vuoksi.😞 Siitä sitten seurasi, että hän otti ja lähti. Sen jälkeen ei ole kotona öitä viettänyt, hakenut vain vaatteita. Olen rukoillut, että hän tulisi takaisin kotiin, mutta ei kuulema tule enää koskaan. Olemme tyttäremme kanssa itkeneet ja toivoneet, mutta aivan turhaan. Olen aivan loppu. Sain kyllä ns. unta-antavia lääkkeitä, mutta niistäkään ei tunnu oikein olevan apua. Kaikki päivät menevät kuin unessa, kun yritän jotenkin selvitä töistä ja sitten kotona illoista, jotka ovat pahimmat. 😭 Miten tästä selviää ??? Nyt tuntuu, että ei mitenkään. Yritän ajatella elämää eteenpäin, mutta aina tulee tyhjiö eteen, eli ikäänkuin ei olisi enää elämää…
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.