Perheväkivaltaa ja vauva
Nyt on pakko kirjoittaa ajatuksiaan ylös. Olen pian vuoden vanhan pojan äiti ja asun avopuolisoni kanssa pienessä kaupungissa. Aluksi kaikki oli hyvin, mies oli ihana ja huomaavainen, komea ja kaikkea sitä mitä halusinkin. Olin tullut ennen tapaamistamme toiselle miehelle raskaaksi, ja olin päättänyt pitää lapsen. Mies hyväksyi tämän, ja vannoi että kohtelee tätä kuin omaa lastaan. Kun poika syntyi, kaikki oli aluksi hyvin. Mies hyväksyi lapsen muttei ottanut häneen kontaktia. Riidat lisääntyivät, ja niihin alkoi pikkuhiljaa sisältyä myös väkivaltaa. Nyt, kun ensimmäisestä väkivaltaisesta riidasta on n. vuosi, on tilanne tämä: mies kuristaa ja haukkuu minua; läski lehmä, h***a jne. Myös lastani hän haukkuu jatkuvasti. Kun suutun hänelle, hän saattaa ottaa minusta todella kovaa kiinni, läpsiä, puristaa, heitellä lattioita pitkin, kun uhkaan lähteä, hän muuttuu taas elämäni rakkaudeksi… Pahinta tässä on se, etten uskalla läheä pois. Pelkään, että elän loppuelämäni yksinhuoltajana ja etten löydä sitä oikeaa. Kun lähden ystävieni luokse joskus riidanpäätteeksi, mies tulee perässäni minne vain ja riehuu hullunlailla. Hän on myös sanonut, että minun pitäisi tappaa itseni ja lapseni, tälläistä lapsellista lehmää ei jaksa ketään varmasti katsella, olenhan vielä niin lihavakin. Vastaan en voi pistää, sillä mies on 60kiloa painavampi, ja 35cm pitempi, todella isokokoinen minuun verrattuna. Auttakaa, kertokaa omia kokemuksianne miten olette päässeet tälläisista tilanteista eroon…