Parisuhteessa luottamuspulaa ja mustasukkaisuutta

Parisuhteessa luottamuspulaa ja mustasukkaisuutta

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 09.04.2016 klo 11:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Baileys kirjoittanut 09.04.2016 klo 11:13

Moikka kaikki!

Tänne en olekkaan ikinä kirjoitellut vaan tuonne muualle, mutta nyt on kylläpakko avautua tänne.
Yritän selittää lyhyesti ja niin että joku saisi jotain selvää tästä.

Kesällä 2015 tapasin miehen ensimmäistä kertaa ja minulle ei syttynyt mitään ihastumisen kaltaisia tunteita juurikaan koko kesänä vaikka hyvin tiiviisti vietettiin aikaa yhdessä.
Olin juuri saanut hiukan voimia takaisin, koska koko kevät oli niin hirveää aikaa minulle (pakkoajatuksia ja ahdistuneisuushäiriö löytyy).
Joten lähinnä halusin vaan pitää hauskaa kavereiden kanssa.
Jossain vaiheessa mies kertoi, että on ollut ihastunut minuun heti ensimmäisellä tapaamisella. Nähtiin siis ihan vain kaverin kautta kun he olivat ajelemassa ja halusivat tulla käymään tupakalla.
En siltikään ajatellut, että tuossa on se mies kenen kanssa haluan olla.
Tätä oikeastaan jatkui sinne jonnekkin helmikuuhun asti (2016) jolloin olin jo välillä kavereillekkin puhunut että jotain hyvin pieniä tunteita voisi olla ja siitähän se sitten lähti.
Mies vannotti ettei ole mustasukkainen ja paljon me naureskeltiin kesällä tms joillekkin jotka olivat ihan sairaalloisen mustasukkaisia eikä muutenkaan ollut mitään vääntöä mistään missään vaiheessa vaan meillä oli aina hauskaa.
No nyt ollaan oltu parisuhteessa n. 3kk ja alan olemaan jo ihan loppu tähän.
Mies heti ekoina päivinä osoitti mustasukkaisuutta, mutta sen nyt ymmärsin jotenkin kun eihän me kovin hyvin tunnettu vaikka ollaan keskenään paljon oltu tekemisissä. Kyllä jo sillon silti kummastelin tätä ”En ole mustasukkainen ihminen ollenkaan” kommenttia mutta annoin olla.
No välillä meni hyvin ja välillä huonosti. Mun puolelta ei mitään alkuhuumaa ole tullut edes. Tykkään kyllä miehestä paljonkin ja muutenkin kun vaan kaverimielessä.
Mies jos sanoo, että rakastaa minua ja on jo pitkään rakastanut… Tuon lauseen taisin kuulla ensimmäistä kertaa joskus viime vuoden puolella.
Suunniteltiin tosi paljon sitä, että muutettaisiin yhteen ihan tässä lähi kuukausina ja joskus kunhan töihin pääsen niin ostetaan/rakennetaan oma talo. No nämä haaveet on kariutunut minun puolelta ihan täysin ainakin nyt pariksi vuodeksi jos edes niin pitkään ollaan yhdessä.
Olen itse tosi taipuvainen kyllästymään toiseen (koskee lähinnä parisuhteita) jos mitään uutta tai jännittävää ei tapahdu mutta näiden asioiden ei tarvitse olla mitään arkisiajuttuja kummempia.
Alamäki taisi lähteä siitä kun pelkäsin olevani raskaana. Sain kuulla sellaisia kommentteja miehen suusta mitä en ensin edes uskonut että hän voisi sanoa ne. Tästä on n. 3-4 viikkoa.
No raskaana en kuitenkaan ollut ja hyvä niin, koska ei tähän tilanteeseen vain millään pystyisi lasta pyöräyttämään.
Tämän jälkeen mies on ollut välillä hyvällä tuulella ja välillä ihan tosi tosi pahalla. Oikeastaan on vaan syyllistänyt kaikesta TURHASTA.
Hän on ollut nyt pari kuukautta muutenkin ihan liian mustasukkainen.
Millon facebook tykkäykset on ollut väärin, uusiin ihmisiin ei saa tutustua (tämä lähinnä koskee miespuolisia), viestittely kavereiden (miespuoliset) on väärin, baarissa tanssiminen kavereiden kanssa on väärin.
Kerran muka näki minun auton olevan jossain parkissa ja jonkun miehen siellä minun kanssa, mutta itsehän olin sillon kotona. 😀
Siitäkin suuttui vaikka en edes siellä ollut.
Hän ei juurikaan ole nyt suostunut kuuntelemaan minua näistä asioista tai jos kuuntelee niin alkaa syyllistämään minua.
Oon yrittänyt kysyä mikä hitto sitä vaivaa kun kokoajan vääntää jostain asiasta mun kanssa, mutta muuta syytä ei ole kun se etten muka huomioi häntä tarpeeksi vaikka täällä hänen asunnollaan oon ollut viimesen kuukauden ajan joka päivä ja yö vaikka hän on töissä suurimman osan ajasta jos vapaita ei lasketa.
Itse en tykkää riidellä asioista tai tehdä niistä vaikeita koska tässä mukana kuitenkin pyörii ahdistuneisuushäiriö ja ne pakkoajatukset jotka yleensä stressi laukaisee takasin ja tässä on juurikin käynyt nyt niin.
En ole mustasukkainen yhtään, koska en jaksa murehtia asioista etukäteen enkä halua rajoittaa toisen menemisiä koska kyllä aikuinen osaa itse päättää meneekö pettämään vai ei. Ihan turhaa ottaa paineita tuollasista etukäteen ja syyllistää toista vaikka MITÄÄN ei ole tapahtunut. Mies kuitenkin sanoi jossain vaiheessa että mustasukkaisuus kertoo välittämisestä ja koska en ole mustasukkainen niin en välitä hänestä. 😀 No niinhän se tietenkin sitten on.

En edes osaa näin tekstillä kirjottaa kaikkea mitä mun päässä liikkuu tai tästä ei saa mitään selvää.
Vielä olisi paljon tekstiä mitä kirjottaa mutta kun en jaksa enempää vielä.
Toivottavasti joku jaksaa lukea ja ehkä jopa kirjottaa.
Tää on niin hankala tilanne minulle koska en voi muuttaa mun persoonaa enkä edes haluaisi.
Kauaa en kuitenkaan tälläistä jaksa vaikka miehestä tykkään kovasti mutta tuollanen älytön käyttäytyminen vaan saa mut pakenemaan.

Käyttäjä Milla20 kirjoittanut 10.04.2016 klo 00:19

Minullakin monesti ashdistaa ja olen aika vainoharhainen... Mietin että mikähän mielenterveysongelma minulla on? Ajattelen aina että kaikki ajattelee pahaa minusta, mutta onko se kovin kaukaa haettua? Tuntuu että kaikilla on minua vastaan salaliitto. Mutta kun ne huhut mitä sukulaisilta saa tietoon, niin en voi olla ajattelematta että niillä olis ihan puhtaat jauhot pussissa.
Olen myös itse mustasukkainen, enkä oikein tiedä miten päästä siitä eroon... Olen liian temperamenttinenkin. Tänään miehen puurolautanenkin lensi lattialle kun olin niin vihainen. Ja suutun jos hän puhuu entisistään. Minusta tuntuu että hän tekee sen kiusallaan ja puhelee myös toisten naisten timmeistä vartaloista. Sekin pelkkää kiusaa?
Meilläkin luottamuspulaa... minulla niin rankka lapsuustausta että johtunee siitä. Olen saanut myös pettyä parissa parisuhteessa. Minulla jotenkin ristiriitaiset tunteet miestäni kohtaan. Jotenkin rakastan häntä todella paljon, mutta olen rakentanut itselleni jonkin hemmetin suojamuurin, etten vain rakasta liian selkeästi. Onkohan tämäkin jokin persoonallisuushäiriö?

Käyttäjä Theofano kirjoittanut 10.04.2016 klo 11:15

Baileys: Mustasukkaisuus ei ole välittämistä. Se on kontrollointia, omistamista ja huonoa itsetuntoa. Tällä en tahdo sanoa, että mustasukkaiset ihmiset ovat pahoja, monet heistä kärsivät siitä itsekin, mutta siitä huolimatta se ei ole välittämistä tai rakkautta. Moisella väitteellä yritetään vain oikeuttaa mustasukkaisuus.

Sanoisin, että miehesi osoittaa hyvin huolestuttavia merkkejä tarpeestaan kontrolloida seurustelukumppaniaan. Yleensä tuollaiset jutut eivät pääty hyvin. Joko te eroatte tai jos tilanne äityy pitkälle, avioliittoon ja lapsiin, sinusta tulee kotiin eristetty ja tallattu vaimo.

En siis osaa antaa oikein mitään positiivista neuvoa, siis sellaista, joka auttaisi suhteen jatkamisessa. Mun mielestä sun ei todellakaan tarvitse jaksaa vaan järkevä ratkaisu on vaan jättää tuollainen kiukuttelemaan itsekseen. Kukaan normaali ihminen ei ala kiukutella jostain facebook-tykkäyksistä!

On sinun päätöksesi, mitä teet, mutta mitään velvollisuutta sinulla ei ole jatkaa, se on selvä.

Käyttäjä Milla20 kirjoittanut 10.04.2016 klo 15:03

Minusta mustasukkaisuus voi olla epätervettä ja tervettä. Jos ei pisaraakaan ole mustasukkainen niin kyllä silloin täytyy olla myös tunteeton. Minulla on välillä liiallista mustasukkaisuutta, mutta huomaan sen ja yritän korjata tilanteen. Joskus mustasukkaisuus voi tosiaan tarkoittaa pettämistä, mutta ei aina. Kyllä avioliitto on pelkkä kaverisuhde jos ei yhtään ole mustasukkainen. Enkä haluaisi edes miestä joka ei välittäis mistään niinkuin esim mieheni siskolla. Ei kerro ollenkaan tunteistaan tms..

Käyttäjä joku toinen kirjoittanut 11.04.2016 klo 04:09

Milla20 kirjoitti 10.4.2016 15:3

Minusta mustasukkaisuus voi olla epätervettä ja tervettä. Jos ei pisaraakaan ole mustasukkainen niin kyllä silloin täytyy olla myös tunteeton. Minulla on välillä liiallista mustasukkaisuutta, mutta huomaan sen ja yritän korjata tilanteen. Joskus mustasukkaisuus voi tosiaan tarkoittaa pettämistä, mutta ei aina. Kyllä avioliitto on pelkkä kaverisuhde jos ei yhtään ole mustasukkainen. Enkä haluaisi edes miestä joka ei välittäis mistään niinkuin esim mieheni siskolla. Ei kerro ollenkaan tunteistaan tms..

Ja höpsistä. Mielestäni tuo on silkkaa selittelyä. Se ei ole mustasukkainen tai osoita sitä, ei ole missään yhteydessä tunteettomuuteen tai pelkkään kaverisuhteeseen. Mustasukkaisuus on tapa kontrolloida tai pyrkiä kontrolloimaan toista, se ei ole suurta rakkautta, ei edes osoitus välittämisestä, saati rakkaudesta. On elettävä ja annettava toisen elää, puolisoa tai kumppania ei omista. Parisuhde perustuu toisen kunnioittamiseen ja se että pyrkii kontrolloimaan toista, ei sitä ole. Kontrollin tulee rakentua yksilössä itsessään, samoin kunnioituksen. Voiko toisen pakottaa kunnioittamaan? Mitä hyötyä mustasukkaisuudesta on? Onko se tuonut jotain hyvää jonkun suhteeseen? Estääkö se esim. pettämistä tai toiseen rakastumista? Usein se vain tukahduttaa toisen. Kun kumpikin tietää parisuhteen "pelisäännöt", sen pitäisi riittää. Ei toista tule kontrolloida tai joutua kontrolloimaan.
Ilahtuiko kukaan puurolautasen heittämisestä? Tuskin. Onko tunnelma hyvä kun raivoat puolisillesi? Tuo ei ole minun käsitykseni rakkauden ja välittämisen osoittamisesta. Tuleeko edes sinulle itsellesi hyvä olo mustasukkaisuusraivoista? Kannattaa kysyä myös puolisolta, mitä hän on mieltä mustasukkaisuudesta eli pitääkö hän sitä terveenä ja osoituksena tunteista ja välittämisestä vai onko se ehkä hänestä häiritsevää, ahdistavaa, jopa sietämätöntä.

Käyttäjä Apolloperhonen kirjoittanut 11.04.2016 klo 08:51

Kokemuksen kautta tuleva kommentti:
Juokse ja lujaa poispäin ko miehestä.

Toki voit toteuttaa sen rauhallisemminkin, mutta älä jää itseäsi kiusaamaan. Minä tein sen aikoinani. Poistin facebookista miespuoliset kaverit, lopulta koko facebookin. Minuakin epäiltiin pettämisestä ym.
Ei siihen kontrollointiin tule loppua. Olet viisas, kun tajuat ettei tuollaisen kanssa kannata mitään yhteen muuttoa suunnitella.

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 11.04.2016 klo 11:09

Kiitos viesteistä kaikille!

Mies tuli toissapäivänä kotiin 10 aikaan illalla. Olin jo itse melkein nukahtanut sohvalle. Heräsin kuitenkin siihen kun mies kolisteli keittiössä jotain joka on siis ihan olohuoneen kanssa samassa tilassa.
Ei puhunut minulle mitään. En itsekkään jaksanut alottaa puhumaan mistään koska edellis ilta oli kyllä aikalainen.
En itse siis tehnyt mitään mutta mies joi (liikaa) ja alkoi syyttelemään kaikesta taas. En itse sanonut sillonkaan juuri mitään mihinkään ja olin tosi väsynyt joten halusin vaan nukkua enkä kuunnella mitään syytöksiä sillon. No mies rupesi uhkailemaan että soittaa poliisit jos en lähde hänen kotoaan. 😀 No antoi aikaa 30min hommata kyyti klo 4 yöllä... No soitin kaverille ja herätin sen. Oishan se voinut minut hakea mutta sanoin että ei nyt hemmetti kukaan minua rupee ajamaan pois tuohon aikaan yöstä enkä halua ketään vaivata yöllä minua hakemaan.
Sanoin miehelle että tuo on ihan hiton typerää ja lapsellista, nukun sohvalla tän yön ja lähden aamulla kun muutkin on hereillä.
Kuulostaa niin tyhmältä, että hävettää tännekkin kirjottaa tätä. 😀
Mies pyyti anteeksi käytöstään ja sanoi että olisi vain halunnut että menisin hänen viereen nukkumaan ja siksi uhkaili poliiseilla... Voi hemmetti miks ei tuollaista voi vaan kysyä suoraan? Ei mulle ainakaan ensimmäisenä tule mieleen mennä toisen viereen kun on käyttäytynyt kun mikäkin mulkku koko illan ja sitten uhkaa poliiseilla kun haluaa vaan nukkua rauhassa sohvalla. 🙄
Viimeyön olin kaverin luona ja nukuin ihan tosi hyvin. Mies ei vielä ole osoittanut mustasukkaisuutta onneksi. Toisaalta ei yllättäis vaikka suuttuisi taas jostain.

Käyttäjä Milla20 kirjoittanut 11.04.2016 klo 15:03

Minun puolisoni on myös mustasukkainen minusta toisinaan. 😀 Tuntui todella hyvältä heittää puurolautanen ja kerrankin raivota kunnolla. Nyt ovat taas molemmat avoimempia puhumaan ja valmiita näyttämään tunteita välillä. Jos joskus ei riitele niin sitten on tylsää tasapaksua paskaa, ja molemmat kyllästyy toisiinsa. Meillä on yleensä hirvittävän hyvä suhde, joskin mies on todella paljon töissä, mutta eiköhän se siitä. On kyllä aika luonnotonta ja ihmisluonnon vastaista olla olematta mustasukkainen. 😀 Ja vaikka olemmekin olleet suhteessa jo jonkin aikaa, niin silti tuntuu ettei pelkkä kaverisuhde tms. vaan oikeita tunteita ja oikeaa rakkautta, kosketusta ja muuta. Sellaista ei moni saa, joten olen iloinen. Minulla ja miehelläni on yleensä oudot jutut ja samanlainen musta huumori... enpä kauaa jaksais tasaisen tappavaa miestä joka tykkää kynttiläillallisista ja kuuntelee japanilaista tai jotakin homomusiikkia. 😎
Olen todellakin "samaa" mieltä asiasta (kuviteltu tilanne) -----> Minun mies käy vähän heiluttelemassa kyrpää jonkun toisen naisen edessä ja pökkii vähän pilluun. Seksituokion tulos johon sanon: Ei se mitään, ei se haittaa, sehän on kamalaa jos ei anna muille ja hyvin itsekästä, jakoihan se jumalakin kaikkien kanssa niin ettei kenelläkään ole paha olla, en ole yhtään mustasukkainen. Kutsu kaverinnekin sessioon mukaan ensi kerralla.

Käyttäjä joku toinen kirjoittanut 12.04.2016 klo 03:11

Milla20 kirjoitti 11.4.2016 15:3

Minun puolisoni on myös mustasukkainen minusta toisinaan. 😀 Tuntui todella hyvältä heittää puurolautanen ja kerrankin raivota kunnolla. Nyt ovat taas molemmat avoimempia puhumaan ja valmiita näyttämään tunteita välillä. Jos joskus ei riitele niin sitten on tylsää tasapaksua paskaa, ja molemmat kyllästyy toisiinsa. Meillä on yleensä hirvittävän hyvä suhde, joskin mies on todella paljon töissä, mutta eiköhän se siitä. On kyllä aika luonnotonta ja ihmisluonnon vastaista olla olematta mustasukkainen. 😀 Ja vaikka olemmekin olleet suhteessa jo jonkin aikaa, niin silti tuntuu ettei pelkkä kaverisuhde tms. vaan oikeita tunteita ja oikeaa rakkautta, kosketusta ja muuta. Sellaista ei moni saa, joten olen iloinen. Minulla ja miehelläni on yleensä oudot jutut ja samanlainen musta huumori... enpä kauaa jaksais tasaisen tappavaa miestä joka tykkää kynttiläillallisista ja kuuntelee japanilaista tai jotakin homomusiikkia. 😎
Olen todellakin "samaa" mieltä asiasta (kuviteltu tilanne) -----> Minun mies käy vähän heiluttelemassa kyrpää jonkun toisen naisen edessä ja pökkii vähän pilluun. Seksituokion tulos johon sanon: Ei se mitään, ei se haittaa, sehän on kamalaa jos ei anna muille ja hyvin itsekästä, jakoihan se jumalakin kaikkien kanssa niin ettei kenelläkään ole paha olla, en ole yhtään mustasukkainen. Kutsu kaverinnekin sessioon mukaan ensi kerralla.

Onpas keskenkasvuista tekstiä ja keskenkasvuista käytöstä. Mutta hyvä, että menee hyvin ja viihdytte 🙂👍

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 12.04.2016 klo 07:29

Tietenkin kaikilla on oma näkemyksensä onko mustasukkaisuus hyvä asia ja kuuluu suhteeseen.
Mun mielestä se on vaan ihan turha asia joka kiristää välejä ja vielä yleensä ihan turhaan.
Ei minuakaan huvita miehen kanssa olla sillon kun epäilee turhaan jostain ja menee maku koko suhteesta jos toinen ei luota.
Se etten itse ole mustasukkainen ei tarkota ettenkö välitä vaan en jaksa turhaa pahoittaa mun mieltä. 😀 Jos nyt mies pettäisi niin olisin pettynyt häneen ja vihainen sellaisesta mutta en mustasukkainen.

Nyt pari päivää on mennyt yllättävän hyvin. Toisaalta kyse on nyt vaan parista päivästä joten en jaksa vielä iloita. 😀
Mies lähtee huomenna pois tältä paikkakunnalta 4 päiväksi joten sillon mulla on aikaa miettiä asioita rauhassa.

Käyttäjä Theofano kirjoittanut 12.04.2016 klo 08:38

On erinomaisen kohteliasta ja hyvää keskustelukulttuuria kutsua "luonnottomiksi" niitä, jotka eivät jaa käsitystäsi mustasukkaisuuden parantavasta voimasta. En ota kantaa sinun ja miehesi suhteeseen, jos olette tyytyväisiä puurolautasten lentelyyn niin se on teidän asianne. Baileysin miehen mustasukkaisuus taas on aivan selvää kontrollia, mikä ei kerro rakkaudesta vaan halusta omistaa - ja ketään ei VOI omistaa.

Minun mieheni saa minun puolestani käydä harrastamassa seksiä jonkun toisen naisen (tai miehen, teoriassa, mutta hän ei ilmeisesti ole kiinnostunut) kanssa, jos haluaa. Minulle se ei tarkoita, ettenkö rakastaisi miestäni - totta kai rakastan. Ja kyllä, juuri siksi haluan, että hän saa kaiken mahdollisen hyvän maailmassa. En näe mitään syytä, miksi hänen tulisi rajata seksuaalinen kanssakäymisensä pelkästään minuun. En ymmärrä, mitä minä menetän, jos hän harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Ei se vähennä seksikertoja minun kanssani tai hänen rakkauttaan minuun.

En minä katso, että kaikkien tulee jakaa tämä käsitykseni, mutta en myöskään kulje kutsumassa heidän tapaansa olla "luonnottomaksi" ja "ihmisluonnon vastaiseksi". (Mikä ei edes pidä paikkaansa - itse asiassa tiukka, elämänmittainen yksiavioisuus nimenomaan on "luonnotonta", jos ajatellaan ihmislajia ja sitä, miten ihmiselajin lähisukulaiset pariutuvat sekä ihmislajin historiaa.)

Käyttäjä Milla20 kirjoittanut 12.04.2016 klo 12:20

En ole sanonut että kaikki mustasukkaisuus olisi hyvää, ja aloittajan viestien perusteella ainakaan tämä olisi tervettä. Mutta kukahan määrittelee että mikä on luonnollista ja normaalia? Tietääkseni ne ihmiset jotka määrittelevät itsensä normaaliksi niin joutaisivat suljetulle. Minä en edes ole koskaan olettanut kenestäkään mitään koska tiedän että monet sanovat ja tekevät täysin erillä tavalla. Minulle tunteet ovat pelkkiä molekyylejä aivoissa. Eli olen jonkinasteinen psykopaatti.

Käyttäjä Milla20 kirjoittanut 13.04.2016 klo 00:27

Ole vain mitä mieltä haluat, ja mulla ei todellakaan ole mitään tunteita niin kommenttisi auttavatkin asiaa. Kuten jo mainitsin niin minulla musta huumori ja monikaan ei sitä ymmärrä.

joku toinen kirjoitti 12.4.2016 3:11

Milla20 kirjoitti 11.4.2016 15:3

Onpas keskenkasvuista tekstiä ja keskenkasvuista käytöstä. Mutta hyvä, että menee hyvin ja viihdytte 🙂👍

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 13.04.2016 klo 09:10

Moikka ja kiitos viesteistä.

Edelleen sanon että jokaisella on erilainen näkemys parisuhteista ja mustasukkaisuudesta. Itse en ole mustasukkainen enkä koe sitä huonoksi asiaksi ollenkaan. Elämässä on paljon muutakin stressattavaa kun se mitä kumppani tekee jos edes tekee.
Ymmärrän kyllä mustasukkaisia ihmisiä, mutta jossain vaiheessa se vaan menee todella yli niinkun esim. minun miehelläni.

Nyt on kyllä mennyt yllättävän hyvin meillä. Ei ole riidelty kertaakaan mistään muutamaan päivään. Tänään mies lähtee toiselle paikkakunnalle 4 päiväksi joten ei riitoja tulossa nyttenkään. 😀
Emme yleensä soittele toisillemme jos mies on jossain tai juurikaan viestitellä.
Nyt minulla on aikaa tehdä kaikkea muuta ja on tietenkin sillonkin kun mies täällä on.
Aion nauttia tästä "vapaudesta" kunnolla ja kerätä akkuja ja miettiä asioita paljon, että missä mennään.
Viimeksi kun mies oli muualla käymässä sen 4 päivää hän oli mustasukkainen kaikesta ja epäili että teen täällä jotain.
Jos käyn esim. baarissa ilman häntä niin sillon hän on tosi epäileväinen ja ahdistunut. Tykkään kuitenkin baarissa hauskaa pitää eli tanssia ja tietenkin juoda.
Nyt en kyllä ajatellut että joisin joten katsotaan miten menee. 😟

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 14.04.2016 klo 19:35

Kirjottelen nyt tänne kun on taas vähän aikaa kun ei ole mitään tekemistä.
Ihanaa kun on saanut viettää päivät kaverin kanssa. Tai saanhan minä muutenki, mutta olo on paljon rentoutuneempi kun ei ole miestä nähnyt tai mitään juuri puhuttu. Eilen laittoi vaan pari viestiä ja tänään ei ollenkaan! Onkohan tämä edistystä luottamukseen. 😀 Toivon kyllä sitä todella.
En tiedä tuleeko mies jo huomenna takaisin, sen saan luultavasti huomenna tietää, mutta tarkoitus olisi juoda ensin kaverin luona ja jos mies tulee niin hänen kanssaan baariin.
Ehkä ei ole järkevää hänen kanssaan mennä taas samaan paikkaan juomaan mutta katsotaan tuleeko miehelle taas kaikesta ongelma.

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 16.04.2016 klo 09:36

Siis sanokaa mulle että oonko minä ihan hiton tyhmä ihminen kun oon tuon kanssa? 😀

Eilinen ei menny ihan miten sen ois pitäny mennä. Alkuilta oli hauskaa kun olin kaverin kanssa sen luona tai oikeestaan olin siellä koko päivän ja tehtiin kaikkea ja mulla oli tosi hyvä fiilis.
Mies sitten tuli illalla hakemaan minut sieltä ja mentiin hänen luokseen.
Alotti itse juomaan siinä 9 aikaan illalla ja vetikin pariin tuntiin 7 olutta.
Mulla oli jo tuolloin tunne etten ehkä baariin lähtiskään hänen kanssaan koska sen käyttäytyminen on aina niin hemmetin noloa siellä.
No siinä ennen 12 lähdettiin sitten baariin. Alussa oli ihan kivaa paitsi olin tosi tosi väsynyt kun olin herännyt niin aikaseen ja touhunnu koko päivän jotain kaverin kanssa.
Join siellä sitten pari kaljaa koko illan aikana.
No mies törmäsi siellä baarissa hänen tuttavaan (naiseen) ja jotain he keskusteli siinä enkä nyt hirveesti kuunnellut heidän juttuja kun keskityin tekstaamaan kavereille siinä samalla.
No mies sitten myöhemmin kysyi että olinko mustasukkainen kun en jutellut hirveesti mitään heidän kanssaan ja sanoin että en miksi olisin ja tiedät etten ole sellanen ihminen ja eihän tuossa nyt mitään ollut. (en tajua miks se yrittää kokoajan sanoa että olisin mustasukkanen).
No siitä asiasta päästiin yli ja jatkettiin siellä oloa ihan normaalisti.
Jossain vaiheessa menin tupakalle kaverin kanssa (mies) ja tämä minun mieheni siitä sitten suuttui hirveesti. Siis kävin vaan tupakalla ja pyydettiin mieskin siihen mutta se kerkes lähteä jo sisälle koska onhan se nyt ihan hirveetä kun käyn tupakalla kaverin kanssa. 😀
No sitten nämä miehen kaverit tuli taas jotain juttelemaan ja itsekin puhuin heille siinä jotain.
Tällä miehen naispuolisella kaverilla oli joku mies matkassa siinä ja sekin rupesi puhumaan mulle että miks oon kokoajan puhelimella ja laittelen viestejä muille ja olin vaan että no jos joku mulle viestiä laittaa nii kyllä minä siihen vastaan että mitä hittoa sekin selittää.
En senkään mielestä saisi olla puhelimella vaan pitäisi olla mun miehen seurassa kokoajan enkä edes tuntenut sitä mutta joo jatkoin vaan omia juttuja siinä. (mikä ihmisiä vaivaa? 😀)
No menin sitten vessaan jossain vaiheessa ja en tienny missä mies sillon oli ja ihan samahan se mulle on missä pyörii sillon. En kuitenkaan jaksa roikkua kokoajan toisen perässä.
No vessasta kun tulin niin näin että minun mieheni tuli miesten vessasta tämän naisen kanssa ja olin vähän että mitähän hittoa se nyt säätää siellä. Sanoin miehelle että voiko se antaa avaimet mulle niin pääsen nukkumaan kun väsyttää niin rupesi hokemaan että "sä välität minusta, välität, välität ku oot mustasukkanen", voi hemmetti.
Sanoin sitten että en ole mutta tuo että yrittämällä yrität tehdä mustasukkaiseksi on tosi lapsellista koska se hyvin tietää etten ole sellanen yhtään eikä _mikään_ saa mua mustasukkaiseksi.
No joo olihan siinä pieni wtf hetki kun jätkä tulee miesten vessasta sen naisen kanssa, mutta kun tiedän että mies ei tekisi mitään ja jos tekee niin ei ole minun asia enää siinä vaiheessa. En minä mustasukkanen ollut yhtään vaan enemmänkin hämmentyny ja myötähäpeilin heitä. 😀
Kysyin kyllä että mitähän se tekee naisen kanssa vessassa mutta joo.
En avainta saanut miehen luokse vaan hän lähti samaa matkaa ja oli siis ihan sekasin ja käveli pitkin ja poikin katuja ja jossain vaiheessa keskellä autotietäkin....😑❓
Hävetti niin paljon hänen puolestaan. Eikä siinä jos kerran vetää vähän yli tuon juomisen kanssa mutta joka kerta sama homma hänellä.
Yritin vaan hokea että ei olisi noin humalassa aina kun ei itsekään tiedä mistään mitään sitten.
Meinasi häätää mut täältä sen asunnosta pois kun sanoin että rupeen nukkumaan vaan ku väsyttää. No mies sitten lähti vielä jonnekkin tästä hänen asunnoltaan joskus 3 yöllä ja itsekin lähdin käymään kaverin kanssa tupakalla ja siitä ruokaa hakemaan.
Mies tuli takasin joskus ehkä 4-5 aikaan, en oo ihan varma. Mun puolesta ois saanu kyllä olla koko yön jossain muualla. 😀
Eniten vituttaa tässä se, että vaikka en tekis mitään väärää esim. baarissa tms niin mies suuttuu jo pelkästä tupakalla käymisestä jos siis käyn jonkun miespuolisen kanssa. Mutta mies saa kyllä jutella, käydä tupakalla, vessassa tms naisen kanssa ja ei pidä sitä mitenkään vääränä (enkä siis itsekään pidä, mutta pointti tulee kohta) mutta jos itse olisin tullut vessasta jonkun miehen kanssa niin ei hitto tämä ois suuttun ja varmaan jättäny minut. En ymmärrä miks sen pitäs suuttua mulle jos tekisin samalla tavalla jos hän itsekin tekee. Tuo mua ärsyttää eniten kun itse pitää olla varpaillaan tässä kokoajan ja miettiä mikähän miehelle on liikaa jos jotain teen ja sen ei tarvitse stressata mistään koska en suutu tuommosista asioista.
Mies muutenkin hokee kokoajan että "tän parempaa miestä et tule koskaan saamaan"... No siitäkin voidaan olla montaa mieltä. En kyllä keksi mitään syytä mikä hänessä olisi niin erityistä. Hirveetä sähläämistä koko homma sillä aina.