Parisuhdekriisi pettämisen seurauksena
Elämäni pahinta aikaa elelen. Sain tietää että mies on pettänyt. Väittää että on kerran yhden ihmisen kanssa, mutta jotenkin luen rivien välistä että kyllä siinä on sen yhden ihmisen kanssa useamminkin oltu. Varsinkin on lapsikin siitä tulossa. Tää on niin hirveetä. Helpompaa (?) olisi kai erota, mutta kun rakastan tuota ihmistä jonka kanssa olen 15-vuotta ollut. Sydäntä särkisi jättää hänet. Ja mikä oudointa, tämän paljastumisen jälkeen meillä on ollut ihanaa. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta käytiin ulkomailla ja mieheltä olen vihdoin saanut kosketusta ja toisinkin päin. Seksikin on hyvää (?). Mies haluaa jatkaa minun kanssa ja minä hänen mutta siltikin pohdin, onko tämä ihan sairasta jatkaa kun se lapsikin tulossa toisen kanssa. Sitä toista hän inhoaa, kuulemma. Kyllä on sairas tilanne… En tiedä kestääkö mun pieni pääni tätä sitten kuitenkaan pidemmälle. Onko tämä nyt heti perään meidän kahden välinen ekstaasi vain jotain väliaikaista? Yritetäänkö me sillä vain hyvittää jotain vai mitä tämä on?