Parisuhde loppui ja nyt en jaksa
Tässä taas yksi lisää jätettyjen joukkoon. Asun 15- ja 17-vuotiaiden tyttärieni kanssa. Erosimme tyttöjen isän kanssa 3.5 vuotta sitten. Meidän suhteessamme ei ollut 7 vuoteen mitään kosketusta, seksiä, ei mitään …. asuimme vaan yhdessä ja pidimme kulisseja pystyssä. Itkin ja surin aikani, mutta muutaman viimeisen vuoden yhteiselossamme elimme, kuin kaverit vailla tunteita. Lopulta saimme erotuksi ja mieheni muutti pois.
Melko pian aloin seurustella miehen kanssa, jonka kanssa koin kaikkea sitä, mitä vaille olin jäänyt. Meillä oli ihanaa aikaa ja rakastimme molemmat. Hän on minusta 12 vuotta nuorempi, mutta ikäistään vanhemman oloinen ja minä taas ikäistäni nuoremman oloinen. Siksi kait ajauduimme yhteen,koska ei tullut kysyttyä, minkä ikäisiä olemme. Nyt hän ilmoitti, ettei enää halua olla kanssani. Olimme yhdessä reilut 3 vuotta. Emme asuneet yhdessä. Itse olin siinä luulossa, että kaikki on hyvin ja olen edelleen todella rakastunut häneen. Hän sanoi, että minussa ei ole mitään vikaa ja että tykkää edelleen, mutta ei vaan halua olla yhdessä, koska, vaikka meillä menee todella hyvin ja ikäero ei haittaa, mutta hänen mielessään kummittelee ikäero numeroina ja se vaivaa. Nyt tuntuu, kuin pohja olisi pudonnut elämältä ja olen todella masentunut ja eron tuska on kova. En tiedä, miten jaksan tämän hirveän tunteen kanssa? Olen keskustellut ystävien kanssa ja käynyt kriisikeskuksessa juttelemassa, mutta tuntuu, ettei mistään ole apua. Nykyinen exäni halusi, että eroamme ystävinä ja tapaisimme ihan muuten vaan aina joskus. Siis ihan vaan kavereina. Hän loukkaantui, kun sanoin, etten siihen pysty. Se olisi liian tuskallista. Nyt pitäisi vaan saada voimia ja elämänhalua, että jaksaisin eteenpäin… Miten näitä jatkuvia eroja kestää?