Parisuhde, ja koko elämä kriisissä
En tiedä ollenkaan miten aloittaa tästä kirjoittaminen Kaikki tuntuu yhä painajaiselta mistä toivon vain herääväni.
Ollaan siis seurusteltu poikaystäväni kanssa kohta 4 vuotta, josta muutama kerettiin jo asuakin yhdessä. Kuitenkin puolisen vuotta sitten jouduimme muuttamaan eri paikkakunnille molempien opiskelun takia. Olemme siis aika nuoria, +20v.
Meillä on mennyt yleisesti ottaen todella hyvin, ollaan rakastuneita ja pidetty yhteistä tulevaisuutta itsestäänselvyytenä. Ollaan nähty aina parin viikon välein ja kaikki on mennyt todella hyvin, kunnes joululomalla poikaystäväni yhtäkkiä ilmoittaa haluavansa erota. Hän sanoo haluavansa olla yksin, vaikka sanoo rakastavansa minua vielä. Tunteensa ovat kuulemma ehkä jotenkin muuttuneet, hän sanoo etäsuhteen aikana tottuneensa olemaan yksin, vaikka olemme viestitelleet ja soitelleet joka päivä. Kaikki tuli ihan puskan takaa ja tuntuu kuin matto olisi vaan vedetty jalkojen alta.
En tiedä ollenkaan mitä minun pitäisi tehdä, viimeisestä näkemisestämme on aikaa viikko. Olemme kuitenkin viestitelleet päivittäin, välillä yrittäen puhua tästä ja välillä aivan muista asioista. Poikaystäväni sanoo ettei tiedä syytä käytökselleen, pahoittelee kovasti ja sanoo rakastavansa ja sanoo minun olevan täydellinen ja ansaitsevan parempaa, kun hän ei pysty itseään antamaan. Uskon, ettei tässä ole kyse pettämisestä tai uudesta ihastuksesta, sillä hän sanoi kertovansa suoraan jos niin olisi. Hän on aina ollut niin täydellinen, välittävä ja kiltti puoliso joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään. Hän sanoo että hänen on vaikea nauttia mistään, kaikki kuulemma ahdistaa. En millään haluaisi erota, en osaa kuvitellakaan tulevaisuuttani ilman häntä. Oloni on ihan kamala. En tiedä miten selvitä…