Parisuhde ja kerrossänky

Parisuhde ja kerrossänky

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.01.2010 klo 08:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2010 klo 08:19

Nyt meillä on parivuode, mikä minua ahdistaa todella paljon.
Se lisäksi on siinä kunnossa tai patjat ovat huonot ja pitäisi uudet mennä ostamaan lauantaina.
Minä haluaisin ehdottaa, että ostaisimme kerrossänkyt. Minä nukkuisin alhaalla, hän ylhäällä.

Sitä mahdollista seksiä voi kai harrastaa kerrossängyssäkin?
vai onko vaan loukkaavaa toista kohtaan edes ehdottaa asiaa?

Käyttäjä Jatta kirjoittanut 23.01.2010 klo 16:51

Onpahan kysymys😀😀
Mitä jos ostaisitte kaksi erillistä runkopatjaa. Ne sopivat samaan huoneeseen, niiden väliin voi jättää vaikka koko huoneen. Ne saa vierekkäin jos haluaa ja jos tarve vaatii ne saa eriytettyä vaikka eri huoneisiin. 🌻🙂🌻

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 25.01.2010 klo 11:34

lol! 😉

Ehdota ihmeess. Kyllä minäkin kehtaisin kyllä ehdottaa.

Mutta pidemmän päälle joku kapea kerrossänky voi olla ahdas ja huonosti toimiva ratkaisu. Ei ne niin mukavia ja käteviä ole, miltä ensialkuun vaikuttaa.

Parempi voisi olla juuri tuo erikseen vedettävät runkosängyn puolikkaat.... tai takaisin vedettävät ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2010 klo 12:53

kiitos asiallisista vastauksista, vielä harkitsen mitä ehdotan.
Minulla itse asiassa sanoi seksiasiantuntija että voisin hieman ottaa huumoria avuksi makuuhuoneeseen. Koska minulla sitä kuulemma on mutta sen unohdan, kun pitäisi sekstailla.

Sitten ajattelin, että kerrossänky olisi sitä huumoria makuuhuoneessa. Ei ainakaan olisi kaksimielistä, koska sitä en voi sietää.