parisuhde ihan rempallaan, mitä tehdä????
kiitän jo kaikille jotaka jaksaa lukea ja kommentoida.
en teidä jatkaisinko mun mieheni kanssa?
luottamus on menny jo monta kertaa. avioero on jo haettu.
kaikki alkoi kun mentiin naimisiin. oltiin uskossa olvea pari… sain tietää että hän oli jovalehdellut mulle ennen häitä.
2 kuukautta häiden jälkeen hän oli ollut kiukkuinen ja ärtynyt jo pitkään ja tunnusti että oli tehnyt rikollista rahaa. en hyväksy tätä. se oli kamala shokki. hän oli ollu ilkeä meille kaikille. minulle ja lapsille. sanonut kamaluuksia lapsille päin naamaa. se aika oli helvettiä. tulleet rahat hä oli laittanut kavereiden juottamiseen ja takseihin. ja kotona ahdisteli että miksi en anna rahaa… oli koti äiti ja hän työtön.
saatiin se homma kasaa ja selvittiin eteen päin vaikka siinä olikin iso valehiden veron purkaminen. sitten meni pari kuukautta niin selvisi että hän on alkoholisti, ja tiennyt sen koko seurustelun ajan. minä vaan en ollut sitä huomannut. selitykseksi oli mulle riittäny että kun kavereita näkee niin on pakko ottaa kun ei kestä niitä selvinpäin. ja valheita taas. en ikinä olis hlaunnu aloitta alkoholistin kanssa perhettä. sitten selvisi lisää vanhoja rikoksia vaikka olin toisilla treffeillä kysynyt onko mitään rikollista taustaa… sitten hän masentui ja joi ja huijasi lääkäriltä lääkkeitä lisää minun avullani kun luulin että hän oli ne heittänyt roskiin kun minulle oli niin sanonut.
sitten joulukuussa hän yritti tappaa itsensä meidän olohuoneeseen, joi ja söi lääkkeitä. passitin aamulla lääkäriin, ei saanut hoitoa kun veressä pilveä ja amfetamiinia. tää oli kamala shokki koska hän oli kieltäny antamasta tietoja, ja ei saanut hoitoa niin rupesin kyselee hoitaja kaveriltani ja tuli aineet puheeksi. niin mies sitten tunnusti. sitten erottiin ja haettiin eroa. ollaan nye asuttui erillään 3kk. ja noin 2 viikkon välein päätetään kokeilla taas suhdetta ei olla onnistuttu, mulla on niin loukattu ja petetty olo. vaikee olla sen lähellä vaikka kaipaankin mutta heti jos ollaan kaksin niin saan paniikki kohtauksen. ja ahdistun kosketuksesta. uni takkuilee.
nyt hän lähtee huomena hoitoon 1,5kk…. onko tää taas yks vaihe ennen seuraavia valheita? vai voiko ihminen muuttua? tai voinko mä parantua tästä pettymyksen surusta ja alkaa joskus uudestaan? vai olenko mä ihan tyhmä? lapset kärsii mun masennuksesta mikä pahenee kun yritetään olla yhdessä ja päästä eteen päin…
mitä mieltä olette itse olen sokea …. olen ihan romahtamis pisteessä. mä luulin että meidän liitto kestäis ikuisesti , mutta tosin mä en tuntenu häntä tarpeeksi avioituessa, koska siitä lähti purkautumaan valheiden ketju auki. ja mä olenkin ihan jonkun muun kanssa kun sen kenen luulin. hän lupaa koko ajan olla parempi, mitä jos onnistuu ja sit mä olenkin yksin koko loppu elämän ja ikävöin sitä vai jatkuuko tää kidutusten, pettymysten ketju mun loppu elämän. kiitos ajatuksista!!!