parisuhde asumuserossa
moi.
14.7.2015 päätimme siirtyä asumiseroon, parisuhteemme on mennyt todella huonoksi. Olemme seurustellet 4,5 vuotta, en halua että tämä tähän päättyisi. Seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen, koko aika jonkin laista pientä riitaa. Rakastamme toisiamme mutta kummallakaan ei ole hyvä olla. Tiedän omat virheeni laitan tähän viestin jonka rustasin puolisolleni.
Minä välitin välitin liikaa arjen haasteiden, vähäisen yhdessä olemisen käytin väärin. Murehtien meidän suhdetta, hienoa yhteistä aikaamme.
Aikaa taaksepäin miettien, en käsitä miten voin olla saanut joskus käsiini näin upean naisen. Naisen joka on näin kaunis ulkoolta kuin sisältäkin. Ajatuksetkin ovat hänen sisällä kaunista kuultavaa. En ymmärrä miksi en ole viime aikoina arvostanut näitä piirteitä tarpeeksi.
Olen liian paljon murehtinut enkä keskittynyt oleelliseen, en ole korjannut murheeni lähdettä vaan ruokkinut sitä. Sisälleni kasvoi lopussa liiasta ruokkimisesta peto, peto joka alkoi ruokkimaan mielikuvitustani.
Mielikuvituksen laukatessa olin aivan rikki ja loppu, henkinen tilani oli lähellä lähteä vakavempaa masennusta kohti. Onneksi ennen vakavempia masennuksia aukaisin suuni.
Nainen jota rakastan, aukaisi kultaisen arkkunsa ja ehdotti lepoa. Lepo on avannut silmäni, tiedän vian suurimmat olevan itsessäni. Olin liian takertuvainen, en osannut päästää irti ajoissa.
Naisen jota rakastan ajoin itse karkuun, hän lähti omaa oloaan parantamaan. Hän oli kauan poissa, peto sisälläni kylvi mielikuvitukseeni lisää ruokaa. Mielikuvitukseni esti minua lähestymästä häntä, pelkäsin liikaa kuulevani sanat en rakasta. Nyt tiedän että hän rakastaa peto on tuhottu.
Kaduttaa kohteluni häntä kohtaan, hän ei ansaitse tämmöistä kohtelua. Hän ansaitsee päivittäisen halauksen, pusun ja kehun. En ole näitä velvotteita täyttänyt, syytä jos kaivan niin se on mieliala.
Haluaisin että hän eläisi onnellisesti, silloin itse olen myös onnellinen. Jos hänen mielestä minun kanssa onnellisuus ei toimi silloin arvostan hänen mielipidettä,
koska silloin olen onnellinen kun hän on.
Sydämessäni muistan hänet aina kauniina ihmisenä. Olemme kokeneet paljon yhdessä 4,5vuoden aikana. Matka ollut ylä ja alamäkeä mutta olemme kiivenneet aina, eiköhän tämäkin selätetä.
Onneni itselläni löytyy maailman kauneimman/ihanimman ihmisen vierestä. Hän on onneni lähde. Hän tarvitsee vierelleen ihmisen, joka hoitaa velvoitteensa eikä työnnä pois niikuin minä tein.
Anteeksi kaikesta pahasta jota aiheutin toivottavasti nähdään pian, kauhea ikävän kaipuu sisälläni.
Rakkaudella Hannalle maailman kaunein nainen.
Nytten omalla kohdallani en vain kestä asumuseroa tarvitsisin vastauksia… kipu on liian suuri kestämään enään kauaa epätietoisuutta. mitä teen?
kiitos.