Olen 46-vuotias nainen ja epätoivoinen….5 vuotta kestänyt suhde kariutumassa oman mustasukkaisuuteni vuoksi…aiemmin päättynyt 22vuotinen suhde alkoholisti miehen kanssa josta 2 lasta,aikuisia jo.Nykyisessä suhteessa tunnen itseni kamalan epävarmaksi ja en pysty luottaan, sitä en oikein ymmärrä?Pelkäänkö hylkäämistä vai mikä se juttu on?Vaadin kokoajan huomiota(emme asu yhdessä,erosimme välillä,mut sit palattiin yhteen.1,5v.mies asunut omassa asunnossaan)kyttään miestä milloin on kotona ja sit soitan et voinko tulla?Aika kamalaa,en tiedä miten seurustellaan…miehen mielestä ei tarvi kysellä voinko tulla,mut kyselen vaan..Mies ei puhele tunteistaan,näyttää kylläkin että välittää….Nyt ollut kiireitä työssään eikä jaksanut olla minun kanssa,kävin viikonloppuna taas kyttäämässä ja mies oli kotona, vaikka oli edellis iltana sanonut menevän aamulla töihin,soitin miehelle,mut ei aikonut päästää mua sisälle,ei mitään selityksiä,ei vaan päästäny sisälle!No olin aivan 100% varma,että siellä on toinen nainen,muuta ei mieleen tullu!!!Myöhemmin pääsin miehen asuntoon ja keräsin tavarani,mies kielsi toisen naisen,mutta en uskonut!Nyt olen jutellut miehen kanssa,syyttää mua kyttäämisestä ja mustasukkaisuudesta!En tosiaan tiedä mitä teen,olin valmis jo eroamaan,mutta nyt tuntuu että hätiköin,taas toisaalta mielessä kummittelee jospa se sittenkin petti mua?!
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.