Päästänkö irti vai yritänkö vielä?
Olen jo useampaan otteeseen miettinyt mitä pitäisi tehdä,kun ei ole poikaystävän kanssa vielä kahtakaan vuotta täynnä ja kaikki tuntuu kaatuvan kerralla niskaan…
Aluksi kaikki tuntui olevan niin hienoa että.Kerkesimme olemaan n.4kk yhdessä ennenkuin mies kertoi haluavansa kihloihin,ja ei kauaakaan kun sitä marssiittiin jo sormus kauppaan jne.Meni vissiin kaksi viikkoa kun mies ensimmäisen kerran paiskasi sormuksen pöytään ja sanoi,että tää oli nyt tässä.Ja samaa rataa on jatkunut useampaan otteeseen tähän päivään asti.Kolme kertaa on oman sormuksensa myynyt,rahapulassaan ja ostanut todennäköisesti päihteitä.Juu,miehellä on vielä kaiken lisäksi päihdeongelma.Mutta tätä tekstiä tulisi monta sivua jos kertoisin kaiken joten lyhyesti ja ytimekkäästi,tämän suhteen aikana mieheni on pahoinpidellyt minua sekä henkisesti ja että fyysisesti,käyttänyt huumeita suonensisäisesti,josta sain kuulla kavereiltaan enkä häneltä itseltään,manipuloinut ja loukannut,valehdellut jne…Ja sitten mies esittää kysymyksen,miksi et luota minuun?
Pitäisikö tämän kaiken jälkeen vielä luottaa?
Suurin ongelma suhteessa on siis miehen päihdeongelma,josta ei tunnu tulevan loppua vaikka kuinka yritän auttaa,vai pitäisikö minun edes tässä vaiheessa enää auttaa vai yrittää aloittaa oman elämän eläminen?
Olen viimeisen kahden vuoden aikana käynyt niin paljon läpi,että tuntuu ettei kerkiä edellisestä ongelmasta toipua kun uutta on jo tulossa.Jouduin itse tämän vuoden alussa viemään rakkaan koirani viimeiselle matkalle,joka oli todella kova paikka,oli pakko muuttaa toiseen asuntoon koska muistot olivat suuret edellisessä.Muuton jälkeen luulin että kaikki alkaisi sujua mieheni kanssa ja aloitimme niin sanotusti puhtaalta pöydältä,eipä onnistunut,kaikki alkoi mennä enemmän alamäkeä urakalla.
Ja sitten kaksi kuukautta takaperin,isäpuoleni joutui henkirikosen uhriksi vasta 44 vuotiaana joka oli perheelleni todella kova paikka.Tälläkin hetkellä olen sairasalomalla psyykkisen kuntoni vuoksi.Puoltoista vuotta olen käynyt psykiatrilla ja syönyt lääkkeitä.Alkaa tuntua siltä että voimat on loppu.
Monet miehet ovat pettäneet luottamukseni ja ajattelin että oma mies ei ainakaan sitä tee,mutta toisin kävi.Tuskin pystyyn koskaan luottamaan miehiin täysin.
Tekstikin saattaa olla hieman epäselvästi kirjoitettu,mutta toivottavasti antaa käsityksen elämästä mitä elän,vai elänkö?😐