Onnellinen puolisoni kanssa mutta....
Minulla on paha mieli siitä kun minun sukulaiset eivät hyväksy puolisoani. He syyllistävät kaikesta häntä ja vaativat täydellisyyttä. He eivät luota häneen ja joidenkin tyhmien huhujen perusteella mitä jotkut ihmiset on kiusaamismielessä hänestä nettiin kirjoittaneet. Mitkä ei pidä paikkaansa ja ole lainkaan totta. Jos minulla sattuu olemaan huono päivä he laittavat sen puolisoni syyksi ja väittää että psyykkinen vointi on mennyt mieheni takia huonoksi. Puolisollani on masennusta ja on saanut siipeensä aiemmissa parisuhteissa. Minä en aio hylätä enkä jättää häntä. Vaikka kuinka kävisi. Olen katkaissut välit omaan äitiin ja isäpuoleen. Isäpuoli minun kanssa harvemmin on tekemisissä. Mutta äidin kanssa olemme aiemmin olleet läheiset. Minä asun eri paikkakunnalla kun äiti ja isäpuoleni. Haluan myös kertoa että eipä äitini eikä isäpuolen mitään mallivanhempia minulle lapsuudessa ollut. Vanhemmat löi minua humalapäissään ja tunkivat minut laitokseen koska olin kuulema paska lapsi. Mulla oli laitoskierrettä 15-22 ikävuoteen asti. Kunnes pääsin omilleni. Vanhemmat toivoisi edelleen että olisin osastolla vieläkin. He eivät halua että elän itsenäistä elämää. Olen siis 34 vuotias nainen. Kun sukulaiset ei hyväksy niin minun ja puolisoni suhde on tästä kärsinyt. Meille on sen takia tullut riitoja ja epäsopua välillä.