Onkohan ero ainoa ratkaisu?
Olen tuntenut mieheni 3 ja puoli vuotta. Sain tietää n. puolitoista vuotta sitten että hän harrastaa ”nettiseksiä”. Annoin anteeksi mutta nyt eilen sain tietää että hän on ihan oikeasti pettänyt minua. Useaan kertaan ja ties kuinka kauan ja monen kanssa.
Tilannetta pahentaa se, että saimme juuri lapsen pitkän yrityksen jälkeen. Raskausaikana mies ei huomioinut minua kuin silloin kuin hänelle sopi. Onhan hän ihana silloin kuin on, mutta siloin kun hän suuttuu niin häneen ei saa mitään kontaktia. Nyt kun lapsi syntyi luulin että meillä menee hienosti. Olin onnellinen ja mieskin vaikutti olevan. Nyt kun hän jäi kiinni pettämisestä (luin hänen sähköpostiviestit salaa)niin kaikki unelmat ja toiveet ja suunnitelmat meni uusiksi. En tiedä enää mitä tuntea. Hänellä on pakkomielle seksiin ja hän vakuuttaa olevan pahoillaan ja rakastavansa minua. Hän rukoilee etten jättäisi häntä. Hän tosin tietää että olen sen verran heikko etten pysty jättämään häntä. Kerran suhteemme alkuvaiheessa hän suuttuessaan paiskasi minut maahan ja hakkasi päätäni kivilattiaan. Hän sanoi minun ansainneen sen. Uskoin niin. En tajua miten musta on tullut näin idiootti! Ehkä vuoden päästä tapahtuneesta hän pyysi anteeksi. Toi oli ainoa kerta kun hän harjoitti fyysistä väkivaltaa, enkä suko että hän enää niin tekisikään. Mutta miten ihmeessä voin enää luottaa ettei hän pettäisi minua? Rakastan häntä kuitenkin.. Kun aloimme puhumaan lapsen ”hankkimisesta”, sanoin hänelle että en IKINÄ halua joutua yksinhuoltajaksi ja että hänen on pakko lopettaa nettijuttunsa.. (en siis silloin tiennyt että hän oikeasti petti minua) olen aina pelännyt että tekisin lapsen väärän miehen kanssa. Nyt sitten ilmeisesti tein.. Luulin mieheni lopettaneen nettijuttunsa kun hän kosi minua reilu vuosi sitten.. Nyt en ihan tosissaan tiedä mitä tehdä. En vaan pysty enkä kai halauakkaan erota.. Voiko tällaisen suhteen enää pelastaa? Miten saan apua? En haluaisi itkeä lapsemme edessä.. Enkä halua että hän oppisi että äitiä saa kohdella näin..