Hei Somebody´s me
🙂🌻
Olipa ihana saada myötätunnon osoitus vanhalta tutulta. Vedet tuli silmiin ihan.
Joskus mietin, että olisi helpompaa olla ihminen, joka ei paljon mitään tunne ja sellainen olinkin pitkän aikaa. Kaikki oli pakattu jonnekin lapsuuden matkalaukkuun ja työnnetty pölyisen vaatehuoneen perälle.
Sen matkalaukun avasin kahdeksi vuodeksi ja nostin sieltä ylös kirkkaan vihreän rakkauden.... Se väri on myös katkeran sappinesteen väri 🙄
Toivon, etten katkeroituisi siitä, että minua on kohdeltu objektina ja hyväksikäytetty. Pakko se on ääneen sanoa, että viimein tajuaisin sen itsekin.
Tokihan tiesin sen, että on ihmisiä, jotka oikein etsivät meitä rakkaudennälkäisiä sinisilmäisiä ihmisiä uhreikseen. Ajattelin vain, että kyllä minä sellaisen huomaan, osaan tulkita kuka on aito ja kuka ei.
En osannut. Onneksi ei ollut omaisuutta, jota huijata. Sydän vain vietiin. Suurimman osan sydämestäni olen saanut takaisin. Sen luottamus-viipaleen saamisessa tulee olemaan ongelmia loppuiäksi ja omanarvon-tunteen kanssa. 🤔
Suru on ollut pahinta, kyyneleet, jotka tunkevat silmistä milloin missäkin, oppitunnilla, bussissa.... Usein itken ääneen kun ajan autoa. Itken "tankkiin", jotta voisin hillitä itseni silloin kun on oltava muiden kanssa.😭
Sanovat, että onnellisuus lähtee omasta itsestä. Kyllä minä olen niitä onnellisuuden hetkiäkin jo kokenut. Lapsen kasvot jotka hymyilevät, ystävän lohdutus ja kannustus... Mutta eihän se ole se sama tunne, jonka muisto yhä yllättäen haikeana ja kavalasti yön hiljaisina hetkinä palaa. Ja sekin tunne oli vain minusta itsestäni lähtöisin. Jotenkin tuntuu, että olen itse itseni pahin vihollinen, kuinka saatoinkaan valehdella itselleni näin pahasti?😳
Pakkaan rakkauden-vihreää matkalaukkuun taas. Ehkä en ota sitä koskaan enää esille sellaisena kuin se oli. Seuraavalla kerralla se on vähän haalistuneempi kuin ennen, reikäinen...
Millainen sinun rakkautesi väri oli, mihin sinä laitoit sen, kun sillä ei ollut enää käyttöä?😑❓
Kiitos Sinulle
Terveisin ER