Olen naimisissa miehen kanssa, rakastunut naiseen, enkä tiedä mitä tehdä

Olen naimisissa miehen kanssa, rakastunut naiseen, enkä tiedä mitä tehdä

Käyttäjä Larissana aloittanut aikaan 02.10.2021 klo 01:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Larissana kirjoittanut 02.10.2021 klo 01:45

Olen todella ahdistunut ja onneton enkä todellakaan tiedä mitä tehdä. Tämä on tosi pitkä tarina, mutta jos joku jaksaa lukea loppuun, niin ihan mahtavaa, olen todella kiitollinen.
Olen nainen ja ollut yli 10 vuotta aviomieheni kanssa, teinistä asti. En muista koskaan tunteneeni seksuaalista vetoa häntä kohtaan – seksi ei ole koskaan tuntunut miltään ja suostun hänen mielikseen. Mutta hän on hyvä, luotettava mies ja rakastan häntä muilla tavoin. Kun aloimme olla yhdessä, minulla oli pahoja mielenterveysongelmia. Pidin itseäni aseksuaalina, enkä uskonut että voisin koskaan saada ketään, koska pidin itseäni todella epäviehättävänä.
Olin juuri vuoden ulkomailla töissä ja kävi niin, että rakastuin siellä naiseen. En ole ikinä tuntenut mitään tällaista ketään kohtaan. Meillä oli heti vahva yhteys, kuin olisimme tunteneet aina.  Viestittelimme koko ajan. Sen jälkeen kun tulin hänelle kaapista, meillä oli avointa flirttiä. Lähtöpäivänä itkimme monta tuntia putkeen, ja kun hän halasi minua ennen kuin nousin taksiin, hän sanoi rakastavansa minua.
Unelmoin hänestä jatkuvasti.
Mutta nyt hän on taas hiljaa. Hänellä on kova stressi töissä. En halua koskaan painostaa häntä. Hänellä on myös masennusta eron takia. Mutta minua ahdistaa joka kerta, kun hän ei vastaa. Pelkään, että hän perääntyy eikä haluakaan olla kanssani. Tai että olen luullut liikoja.
Pelottaa, että jään yksin. Tuntuu että minun pitäisi tehdä aviomieheni suhteen päätös ennen joulukuuta, mutta se on tosi vaikeaa, kun tunteeni ovat täysin tässä naisessa enkä näe selvästi eteeni. Mutta entä jos en saa häntäkään? En kuitenkaan voisi roikottaa kahta ihmistä omassa kriisissäni. Minun on tehtävä päätös, mutta en tiedä, mitä teen. Olen ihan sekaisin.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 2 kuukautta sitten. Syy: Viestissä oli liikaa tunnistettavia piirteitä
Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 07.10.2021 klo 17:20

Larissana olet tosi vaikeassa tilanteessa. Sanoit olleesi työssä ulkomailla ja todennäköisesti nainen myös ulkomaalainen. Sovitteko mitään  tulevaisuudestanne vai tunsitteko vain lyhyen aikaa. Kaikki tämä on merkityksellistä. Ihastus voi syttyä nopeasti, mutta onko sillä suurempaa vaikutusta elämääsi. Jos ette tapaa ja kaikki on viestinnän varassa voi  se loppua piankin. Katso rauhassa mitä tapahtuu. Ei ehkä vielä kannata kertoa miehelle asiasta. Jos tämä olikin vain ohimenevä vaihe elämässäsi. Pikaistuksissaan voi tehdä ison virheen ja sitä on vaikea sitten korjata. Aika näyttää miten aitoja molempien tunteet ovat ka jos ovat niin sitten uusi miettimisen paikka edessä.